اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704137404835

معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی اعلام کرد

صدور آنلاین بیمه مسافرتی

کد: 13950704137404835

https://goo.gl/8bNX0W

، تهران , (اخبار رسمی): امکان صدور آنلاین بیمه های مسافرتی بیمه رازی در کلیه ساعات شبانه روز و در تمامی روزهای هفته برای کلیه هموطنان عزیز فراهم شده است.

بیمه رازی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، فرشید بخشی معاون فنی بیمه های اشخاص این شرکت بیمه ای با اعلام خبر مذکور بیان داشت: شرکت بیمه رازی به منظور تسهیل در عرضه و صدور بیمه نامه مسافرت خارجی برای هموطنانی که عازم خارج از کشور هستند از شهریور گذشته علاوه برعرضه بیمه نامه از طریق نمایندگی ها و شعب، امکان صدور بیمه نامه را بصورت آنلاین و در کلیه ساعات شبانه روز، حتی در ایام تعطیل، فراهم ساخته  که جهت دریافت بیمه نامه مذکور کافی است فقط به سایت شرکت به آدرس: www.razi24.ir  مراجعه شود.

معاون فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه رازی افزود: شرکت بیمه رازی در باره عرضه بیمه مسافرتی برای هموطنان و همچنین اتباع خارجی که وارد ایران می شوند، اقدامات گسترده ای را  آغاز کرده و تاکنون ده ها هزار نفر را تحت پوشش انواع بیمه های مسافرتی قرارداده است.

وی یادآور شد: می توان به انعقاد قرارداد با شرکت های بین المللی، انعقاد قرارداد با شرکت های کمک رسان داخلی و همکاری با شرکت های فعال در عرصه گردشگری و... در این زمینه اشاره کرد.

فرشید بخشی همچنین اضافه نمود که شرکت بیمه رازی با توجه به تجربه و سابقه فعالیت در این باره و همچنین ظرفیت گسترده جهت عرضه بیمه های مسافرتی، جهت همکاری با کلیه مؤسسات،  نهاد ها، آژانس ها و... که در زمینه گردشگری فعالیت می کنند اعلام آمادگی می کند و کلیه شعب و  نمایندگان این شرکت در اقصی نقاط کشور آماده عرضه این بیمه نامه و همکاری است.

معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی در پایان یادآور شد که علاوه بر بیمه مسافرت به خارج از کشور و بیمه مسافرت اتباع خارجی؛ کلیه  زائرینی که جهت زیارت عتبات عالیات عازم کشور عراق هستند نیز می توانند از پوشش های بیمه ای بیمه زائرین شرکت بیمه رازی نیز بهره مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بیمه رازی

شرکت بیمه رازی فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران از اوایل سال 1382 آغاز نمود و توانسته است با استخدام بیش از 600 نفر همکار توانمند و مجرب و دایر ساختن 42 شعبه و 1040 نمایندگی عمومی، 482 نمایندگی بیمه های عمر و همکاری با بیش از 414 کارگزاری بیمه، خدمات خود را به سراسر ایران توسعه دهد. من رازی هستم ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه