اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194954835

مدیرعامل بیمه رازی تاکید کرد

اولویت صنعت بیمه، آموزش نمایندگان متخصص

کد: 1395060194954835

http://goo.gl/u1aBQr

، تهران , (اخبار رسمی): مظلومی گفت: اولویت اصلی شرکت بیمه رازی آموزش نمایندگان متخصص در حوزه بیمه است.

نمایندگی بیمه رازی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، نود و دومین دوره آموزش تئوری داوطلبان اخذ نمایندگی شرکت بیمه رازی بر اساس مفاد آیین نامه تنظیم امور نمایندگی بیمه(آیین نامه 75 ) مصوب شورایعالی بیمه و دستورالعمل جدید بیمه مرکزی و با استفاده از اساتیدی خوش نام وبا تجربه وصاحب نام در صنعت بیمه کشور و بیمه مرکزی اجرا شد.

قابل ذکر است؛ همانند دوره های قبلی آموزش هایی مانند مدیریت ریسک، حقوق بیمه، آشنایی با قوانین ومقررات عمومی و... آموزش های تخصصی رشته های بیمه و براساس سرفصل دروس اعلام شده توسط بیمه مرکزی تدریس شده است. استفاده از مثال های کاربردی ومطالعه موردی (Case Study) از ویژگی های این کلاس ها بوده وعموم مدرسین از مدیران بیمه مرکزی، شرکت بیمه رازی وسازمان مدیریت صنعتی و... است.

گفتنی است در پایان این دوره مظلومی مدیر عامل شرکت بیمه رازی طبق روال معمول در جمع شرکت کنندگان حاضر وضمن تبیین سیاست ها وخط مشی شرکت بیمه رازی، تدبیرهای مدیریت مجموعه فوق جهت برنامه های آتی وبرنامه های استراتژیک و همچنین حضور در مجامع بین المللی مطالبی را مطرح و در ادامه تأکید نکرد: اولویت اصلی شرکت بیمه رازی آموزش نمایندگان متخصص در حوزه بیمه است.

لازم به ذکر است که شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران و جزء اولین برگزار کننده های این دوره ها بر اساس دستورالعمل های بیمه مرکزی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بیمه رازی

شرکت بیمه رازی فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران از اوایل سال 1382 آغاز نمود و توانسته است با استخدام بیش از 600 نفر همکار توانمند و مجرب و دایر ساختن 42 شعبه و 1040 نمایندگی عمومی، 482 نمایندگی بیمه های عمر و همکاری با بیش از 414 کارگزاری بیمه، خدمات خود را به سراسر ایران توسعه دهد. من رازی هستم ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه