اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395012954984835

در مراسم افتتاح شعبه سرپرستی شرق کشور بیمه رازی اعلام شد:

بیمه رازی موفق به دریافت رتبه اعتبار بین‌المللی می‌شود

کد: 1395012954984835

https://goo.gl/xhN1bj

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور جمعی از مسئولان استانی و مدیران شهر مشهد و تنی چند از مدیران ارشد، شعبه سرپرستی شرق کشور بیمه رازی افتتاح شد که طی آن بیمه رازی به عنوان اولین و تنها شرکت بیمه‌ای در ایران رتبه اعتبار بین‌المللی دریافت کرد.

بیمه رازی، به عنوان اولین و تنها شرکت بیمه ای در ایران رتبه اعتبار بین المللی دریافت می کند.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شعبه مشهد بیمه رازی، در آیین افتتاح این شعبه که در راستای برنامه یکسان‌سازی شعب بیمه رازی از لحاظ طراحی صورت گرفت، دکتر یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه رازی در پیامی گفت: «ارائه خدمت نوین بیمه‌ای و پرداخت خسارت‌ها، 24 ساعت پس از تکمیل پرونده و همچنین مقدمات اخذ رتبه از یک موسسه معتبر بین‌المللی به عنوان اولین شرکت بیمه ایرانی، برای بیمه رازی افتخار و سربلندی دارد و در راستای شعار سال 95 (اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل) بیمه رازی امیدوار است به عنوان اولین و تنها شرکت بیمه‌ای در ایران این رتبه را دریافت کند و در عرصه بین‌الملل حضور پویا داشته باشد.»

در راستای طرح هماهنگ‌سازی شعبه‌های بیمه رازی در تمام نقاط کشور، ساختمان جدید شعبه مشهد شرکت بیمه رازی، با 13 سال سابقه به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شعبه‌های این شرکت روز پنجشنبه 26 فروردین‌ماه افتتاح شد.

این مراسم با حضور یونس مظلومی مدیرعامل بیمه رازی، جمع کثیری از مقامات و مدیران شورای شهر، فرمانداری، استانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، صاحبان سرمایه، تعدادی از مدیران ارشد بیمه رازی به‌همراه همکاران شعبه و نمایندگان بیمه‌رازی در استان خراسان رضوی در سالن همایش‌های هتل پردیسان و پس از آن در محل شعبه مشهد برگزار شد.

گفتنی است، از اتفاقاتی که در حاشیه مراسم روی داد می‌توان به نشست دکتر مظلومی با کارگزاران استان خراسان و اعلام رضایت این گروه در صنعت بیمه از شرکت بیمه رازی و همچنین جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان بیمه رازی شعبه شرق ایران با مدیرعامل و مدیران ارشد اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به آدرس www.razi24.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بیمه رازی

شرکت بیمه رازی فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران از اوایل سال 1382 آغاز نمود و توانسته است با استخدام بیش از 600 نفر همکار توانمند و مجرب و دایر ساختن 42 شعبه و 1040 نمایندگی عمومی، 482 نمایندگی بیمه های عمر و همکاری با بیش از 414 کارگزاری بیمه، خدمات خود را به سراسر ایران توسعه دهد. من رازی هستم ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه