اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040359175396

بیمه معلم خبر داد

واریز سود 25 درصدی به حساب بیمه گذاران عمر

کد: 1395040359175396

https://goo.gl/JvpV6h

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم از واریز سود قطعی 25 درصدی مربوط به سال 1394 به حساب بیمه گذاران عمر این شرکت خبر داد.

بیمه عمر معلم

به گزارش اخبار رسمی، به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، سعید گیوه چی مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم  گفت: با عنایت پروردگار، نرخ سود قطعی سال 1394 بیمه نامه های زندگی وسرمایه گذاری بیمه معلم با احتساب 100 درصد عایدی برای مشتریان، معادل 25 درصد برای تمام بیمه نامه هایی که در سال 94 دارای ذخیره بوده و در حال حاضر جاری اند، محاسبه و به حساب اندوخته آنها واریز شد.

وی افزود: این موضوع از طریق پیامک به اطلاع همه بیمه گذاران رسیده است.

به گفته گیوه چی، شرکت بیمه معلم با پرداخت مشارکت در منافع و سود قطعی مناسب به بیمه گذاران خود در سال 1394 ثابت کرد که ارائه خدمات به مشتریان و ایفای تعهداتش در حد یک شعار یا وسیله ای برای تبلیغات نیست، بلکه با تلاش و همت مضاعف همه کارکنان و نمایندگان متخصص شرکت به واقعیت تبدیل خواهد شد.

مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم  با تاکید بر چگونگی دریافت این سود اعلام کرد که همه بیمه گذاران می توانند با عضویت در باشگاه مشتریان شرکت، پس از ورود به سایت بیمه معلم در قسمت گزارشات خاص بیمه های عمر، وضعیت سود مشارکت در منافع بیمه های عمر را مشاهده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه معلم

بیمه معلم با عنوان اولیه "شرکت بیمه صادرات و سرمایه گذاری" در سال 1373 با مشارکت نظام بانکی و به منظور توسعه فعالیتهای صادراتی و ارائه پوششهای بیمه های اعتباری در مقابل ریسکهای موجود، تأسیس گردید. در تیرماه سال 1386 ، پس از واگذاری بخش عمده سهام شرکت و بر اساس تصمیم سهامداران جدید، نام شرکت به «بیمه معلم» تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه