اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728163535396

بیمه معلم اعلام کرد

شروط رونق بیمه نامه های صادراتی

کد: 13950728163535396

https://goo.gl/Q62Siy

، تهران , (اخبار رسمی): اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان به رونق بیمه نامه های صادراتی منجر شد.

بیمه باربری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بیمه معلم؛ محمد حبیبی مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای این شرکت با بیان این که در سالهای دور برای رونق بیمه نامه های صادراتی، تخفیف هایی در نرخ ها در نظر گرفته شده بود، بیمه نامه های صادراتی گفت: آنچه باعث رونق این بیمه نامه ها می شود کاهش نرخ نیست، بلکه صادرکننده باید از ترم های صادراتی همراه با بیمه استفاده کند.

به گفته او، صادر کننده باید خریدار خارجی را مجاب کند که بیمه نامه را از کشور ما بخرد و فقط در این صورت است که شرایط رو به جلو در فروش این بیمه نامه ها ایجاد می شود.

حبیبی با بیان این که اکنون بر خلاف روال دو دهه قبل، بیمه نامه محموله های نفتی در داخل کشور صادر می شود، اظهار کرد: رونق صادرات و افزایش نرخ ارز هم به رونق بیمه نامه های صادراتی می انجامد، اما در دوره تحریم که شرکت های خارجی نمی توانستند برای کالاهای ایرانی بیمه نامه صادر کنند، فروش خوبی در این بیمه نامه داشتیم، به طوری که دو سال پیش نسبت بیمه های صادراتی ما به وارداتی ها خیلی بیشتر بود.

مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای با اشاره به این که شرکت بیمه معلم در صدور بیمه نامه صادراتی برای صادرات کالا به هیچ کشوری به جز رژیم اشغال گر قدس محدودیتی ندارد، گفت: مواد پتروشیمی، محموله های نفتی و مشتقات نفت، پرتفوی خوبی در این بخش برای بیمه معلم به همراه دارند.

به گفته او، بیمه نامه های صادراتی بیمه معلم به صورت ارزی صادر می شود. همچنین با توجه به ارتباط خوب بیمه معلم و کشتیرانی، پرداخت خسارت در سایر کشورها هم انجام می شود، به طوری که پس از وقوع خسارت در محل، پرونده تشکیل و روند ارزیابی خسارت در همان کشور انجام و خسارت در همانجا پرداخت می شود.

وی این را هم گفت که بیمه معلم ما بیمه اعتبار صادرات کالا را مشابه آنچه توسط صندوق ضمانت صادرات ایران انجام می شود را نیز دارد که البته اصل این کار، پوشش ریسک های سیاسی و اقتصادی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه معلم

بیمه معلم با عنوان اولیه "شرکت بیمه صادرات و سرمایه گذاری" در سال 1373 با مشارکت نظام بانکی و به منظور توسعه فعالیتهای صادراتی و ارائه پوششهای بیمه های اعتباری در مقابل ریسکهای موجود، تأسیس گردید. در تیرماه سال 1386 ، پس از واگذاری بخش عمده سهام شرکت و بر اساس تصمیم سهامداران جدید، نام شرکت به «بیمه معلم» تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه