اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950827185625396

آمادگی بیمه معلم برای عرضه به بورس

کد: 13950827185625396

https://goo.gl/m6r8Em

، تهران , (اخبار رسمی): به گفته رئیس هیات‌مدیره شرکت بیمه معلم، این شرکت نسبت به سال‌های قبل وضعیت بسیار مناسب‌تری دارد.

بورس

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، محمد حسین داجمر رئیس هیات‌مدیره شرکت بیمه معلم با اشاره به گزارش حسابرسی اخیر افزود: حساب‌ها و صورت‌های مالی بیمه معلم شفاف و وضعیت شرکت مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد شرکت بیمه معلم رو به رشد است، به ارتباط خوب بیمه معلم با وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: رضایتمندی آموزش و پرورش از خدمت بیمه معلم باعث ارتقای فعالیت‌ها شده است.

رئیس هیات‌مدیره بیمه معلم با تاکید بر اینکه گزارش‌های دریافتی از نهاد ناظر نیز وضعیت مناسب بیمه معلم را تایید می‌کند، ادامه داد: پس از افزایش سرمایه، یکی از مهم‌ترین اقدامات بیمه معلم، تلاش برای حضور در بورس است که آمادگی لازم در این زمینه کسب شده و امیدواریم به‌زودی شاهد عرضه سهام باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه معلم

بیمه معلم با عنوان اولیه "شرکت بیمه صادرات و سرمایه گذاری" در سال 1373 با مشارکت نظام بانکی و به منظور توسعه فعالیتهای صادراتی و ارائه پوششهای بیمه های اعتباری در مقابل ریسکهای موجود، تأسیس گردید. در تیرماه سال 1386 ، پس از واگذاری بخش عمده سهام شرکت و بر اساس تصمیم سهامداران جدید، نام شرکت به «بیمه معلم» تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه