اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148905396

بیمه معلم ارائه داد

تسهیلات ویژه برای ایام محرم و صفر

کد: 13950712148905396

https://goo.gl/P48H2P

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه نامه مسئولیت مدنی بیمه گذار در قبال شرکت کنندگان طی مراسم و روزهای عزاداری در ایام محرم و صفر توسط بیمه معلم صادر می شود.

عزاداری

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)، شرکت بیمه معلم تسهیلات ویژه ای را در قالب « صدور بیمه نامه مسئولیت مدنی بیمه گزار در قبال شرکت کنندگان در مراسم عزاداری ماه محرم» ارائه کرد.

بهروز طیار مدیر بیمه های مسئولیت بیمه معلم با اعلام این خبر گفت: طبق این بیمه نامه چنانچه در موارد تقصیر ، قصور ، سهل انگاری و خطای بیمه گزار در برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم در محل مورد بیمه ناشی از خطرات تحت پوشش خسارت جانی به شرکت کنندگان در مراسم وارد آید، بیمه گر پس از احراز مسئولیت بیمه گزار و در صورت لزوم رای مراجع قضائی نسبت به جبران خسارت تا سقف تهدات مندرج در بیمه نامه اقدام می کند.

وی افزود: تکایا، حسینیه ها، مساجد و امکانی که موقتا به منظور عزاداری این ایام برپا می شوند، می توانند تحت پوشش این بیمه نامه قرار گیرند.

به گفته او، خسارت ناشی از سقوط اجسام از قبیل داربست های نصب شده ، پنکه ، لوستر و علم ها، خسارت ناشی از آتش سوزی و انفجار و برق گرفتگی و نیز خسارت ناشی از حوادث طبخ غذا در محل مورد بیمه تحت پوشش این بیمه نامه است.

به گفته مدیر بیمه های مسئولیت بیمه معلم، خسارت ناشی از نزاع و درگیری، خسارت ناشی از مسمومیتهای غذایی، خسارت ناشی از استفاده از وسایل حرارتی غیر استاندارد، هرگونه خسارت خارج از محل مورد بیمه، هر گونه خسارت مالی وارد به اشخاص ثالث و بیمه گزار، خسارت ناشی از مسئولیت هر شخصی به غیر از بیمه گذار و خسارت ناشی از حوادث و بلایای طبیعی از استثنائات این بیمه نامه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه معلم

بیمه معلم با عنوان اولیه "شرکت بیمه صادرات و سرمایه گذاری" در سال 1373 با مشارکت نظام بانکی و به منظور توسعه فعالیتهای صادراتی و ارائه پوششهای بیمه های اعتباری در مقابل ریسکهای موجود، تأسیس گردید. در تیرماه سال 1386 ، پس از واگذاری بخش عمده سهام شرکت و بر اساس تصمیم سهامداران جدید، نام شرکت به «بیمه معلم» تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه