اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051073275396

تسهیلات تازه بیمه معلم برای نمایندگانش

کد: 1395051073275396

https://goo.gl/zzjHMa

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر امور نمایندگان و توسعه بازار بیمه معلم از در نظر گرفتن تسهیلاتی تازه برای نمایندگان فروش این شرکت خبر داد.

نمایندگی بیمه معلم

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، بهمن سوری مدیر امور نمایندگان و توسعه بازار بیمه معلم با بیان این که درجه بندی نمایندگان بیمه معلم عملیاتی شده است، گفت: همه خدمات و تسهیلات قابل ارائه به نمایندگان به تناسب درجه آنها خواهد بود.

او با اشاره به این که دوره های آموزشی ویژه در حوزه فروش، بازاریابی و فنون ارتباطات برای نمایندگان برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: شرکت بخشی از هزینه حضور نمایندگان در این دوره ها را پرداخت می کند.

مدیر امور نمایندگان و توسعه بازار بیمه معلم همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده برای برقراری بیمه درمان تکمیلی نمایندگان فروش، اظهار کرد: تصمیم ما این است که بیمه تامین اجتماعی نمایندگان را نیز اجرایی کنیم، اما از آنجا که نمایندگان رابطه استخدامی با شرکت بیمه معلم ندارند، برقراری بیمه تامین اجتماعی آنها فقط از طریق تشکل های صنفی نمایندگان و با کمک بیمه معلم ممکن است.

سوری تاکید کرد که دوره دوم برنامه آموزشی توانمندسازی نمایندگان از شهریور امسال اجرایی خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه معلم

بیمه معلم با عنوان اولیه "شرکت بیمه صادرات و سرمایه گذاری" در سال 1373 با مشارکت نظام بانکی و به منظور توسعه فعالیتهای صادراتی و ارائه پوششهای بیمه های اعتباری در مقابل ریسکهای موجود، تأسیس گردید. در تیرماه سال 1386 ، پس از واگذاری بخش عمده سهام شرکت و بر اساس تصمیم سهامداران جدید، نام شرکت به «بیمه معلم» تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه