اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042164275396

بیمه معلم محقق کرد

سود 45 درصدی سرمایه گذاری های بورسی

کد: 1395042164275396

https://goo.gl/rHck15

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر سرمایه گذاری بیمه معلم از بازده 45 درصدی سرمایه گذاری های این شرکت در بورس طی سال گذشته خبر داد.

ساختمان بیمه معلم

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، محمدرضا مرادی با بیان این که مدیریت پرتفوی و سبد سرمایه گذاری ها همواره بر مبنای پیش بینی و دریافت اطلاعات از آخرین وضعیت بازارهای پولی و مالی  انجام می شود؛ گفت: دید سرمایه گذاری در صنعت بیمه متفاوت است، چون نیاز به نقدینگی و پوشش ریسک های خریداری شده برای حفظ سطح توانگری در بالاترین حد ممکن از اهمیت به سزایی برخوردار است.

به گفته مرادی، بیمه معلم از ابزارهای مختلفی چون صندوق های با درآمد ثابت و صندوق های مختلط، اوراق خزانه اسلامی، اوراق مشارکت شرکت ها و شهرداری ها، سهام، سپرده های کوتاه مدت و بلند مدت بانکی و سپرده های سرمایه گذاری ویژه بهره برده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه معلم

بیمه معلم با عنوان اولیه "شرکت بیمه صادرات و سرمایه گذاری" در سال 1373 با مشارکت نظام بانکی و به منظور توسعه فعالیتهای صادراتی و ارائه پوششهای بیمه های اعتباری در مقابل ریسکهای موجود، تأسیس گردید. در تیرماه سال 1386 ، پس از واگذاری بخش عمده سهام شرکت و بر اساس تصمیم سهامداران جدید، نام شرکت به «بیمه معلم» تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه