اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950715152135396

مدیرعامل بیمه معلم تشریح کرد

دستاوردهای مطلوب برای ادامه حضور پرقدرت در بازار

کد: 13950715152135396

https://goo.gl/VF8UNK

، تهران , (اخبار رسمی): همه توان شرکت بیمه معلم برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مشتریان بسیج شده اما مدیران این شرکت بیمه ای با وجود جایگاه مطلوب بیمه معلم در صنعت بیمه، به وضع کنونی راضی نیستند.

تحسیری

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه معلم محمد ابراهیم تحسیری مدیرعامل این شرکت بیمه ای در حاشیه پانزدهمین اجلاس سراسری مدیران بیمه معلم که در اصفهان برگزار شد با مرور موفقیت های شرکت در دوره کنونی و نیز برنامه ریزی برای بهبود شرایط، اظهار کرد: مشتری مداری، افزایش دانش کارکنان و برنامه محور بودن فعالیت های شرکت، مهمترین اهداف بیمه معلم است.

وی با اشاره به این که بیش از 75 درصد کارکنان ستادی شرکت بیمه معلم از تحصیلات دانشگاهی برخوردارند، افزود: در آزمون های صلاحیت حرفه ای صنعت بیمه نیز همواره تعداد قابل توجهی از پذیرفته شدگان از شرکت بیمه معلم بوده اند و حضور جمعی از کارکنان بیمه معلم (ستاد و شعب) در رتبه های تک رقمی این آزمون ها نشان می دهد همکاران من تا چه اندازه به افزایش سطح دانش خود اهمیت می دهند.

مدیرعامل بیمه معلم در پاسخ به این سوال که شرکت برای تقویت رضایتمندی مشتریان چه اقداماتی انجام داده است، با بیان این که این شرکت ابزار لازم برای پشتیبانی و تقویت سامانه CRM را به کار گرفته است، اضافه کرد: بخشی از مشتریان و مخاطبان شرکت را افراد غیر ایرانی تشکیل می دهند، بر همین اساس سایت انگلیسی شرکت بارگذاری و همچنین برای جلب نظر هر چه بیشتر مشتریان داخلی و ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان خاص، باشگاه مشتریان راه اندازی شده است.

ایشان ادامه داد: بررسی ها از افزایش رضایت مشتریان بیمه معلم حکایت دارد. پیش از این نیز بیمه معلم در میان مشتریان جایگاه مطلوبی داشت، به طوری که در آخرین پژوهش انجام شده به سفارش بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و توسط پژوهشکده بیمه، بیمه معلم از نظر شاخص رضایتمندی مشتریان رتبه سوم را در بازار بیمه کشور از آن خود کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه معلم

بیمه معلم با عنوان اولیه "شرکت بیمه صادرات و سرمایه گذاری" در سال 1373 با مشارکت نظام بانکی و به منظور توسعه فعالیتهای صادراتی و ارائه پوششهای بیمه های اعتباری در مقابل ریسکهای موجود، تأسیس گردید. در تیرماه سال 1386 ، پس از واگذاری بخش عمده سهام شرکت و بر اساس تصمیم سهامداران جدید، نام شرکت به «بیمه معلم» تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه