اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041060875510

به مدت 5 روز درآلمان

مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آغازشد

کد: 1395041060875510

https://goo.gl/d4QJUf

، (اخبار رسمی): بیستمین دوره مسابقات جهانی ربوکاپ به میزبانی کشور آلمان و با همکاری فدراسیون جهانی ربوکاپ از تاریخ 9 تیرماه آغاز و به مدت 5 روز در شهر لایپزیگ آلمان ادامه خواهد داشت.

مسابقات جهانی ربوکاپ 2016

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر : سروش صادق نژاد، سرپرست تیم های ربوکاپ دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گزارشی از محل برگزاری مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 در شهر لایپزیگ آلمان، افزود: بیستمین دوره مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 با حضور بیش از 200 تیم ازدانشگاه‌ها و مدارس و آموزشگاه‌های مختلف از 45 کشور دنیا آغاز به کار می کند که دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سه تیم در لیگ ربات های شبیه ساز امداد و نجات، ربات های فوتبالیست سایز کوچک و ربات های انسان نما شرکت کرده است.
رئیس لیگ ربات های انسان نمای مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 افزود، در دو روز ابتدایی این مسابقات تیم ها مشغول آماده سازی و انجام امور اولیه برای حضور در رقابت های اصلی مسابقات هستند و دو روز اول مسابقات شامل رقابت های مقدماتی و دو روز دیگر به رقابت های نیمه نهایی و نهایی اختصاص خواهد داشت.

در این دوره از مسابقات تیم هایی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تهران، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دبیرستان فرزانگان تهران، دبیرستان سلام، تیم کاوش و تیم باسط پژوه علیرغم عدم صدور روادید کشور آلمان برای بسیاری از تیم های ایرانی شرکت کرده و در روزهای مسابقات با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی از با سابقه ترین موسسات آموزش عالی کشور در زمینه فنی و مهندسی است. این دانشگاه در طول سال ها فعالیت مستمربه خصوص بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی، با بیش از سی هزار نفر دانش آموخته فنی و مهندسی خدمات گسترده ای در راستای اهداف آموزش عالی و تحقیقاتی کشور ارائه کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان