اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041963475457

در قزوین ارجاع شد

84 پرونده تخلف بهداشتی در مراجع قضایی

کد: 1395041963475457

http://goo.gl/qDYkif

، تهران , (اخبار رسمی): در استان قزوین با 42 هزار مورد بازدید از واحدهای تولیدی، توزیعی و عرضه فرآورده های خام دامی، 84 پرونده تخلف به مراجع قضایی ارسال شد.

ارجاع84 پرونده تخلف بهداشتی در قزوین به مراجع قضایی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، علیرضا اکبرشاهی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین با اعلام خبر فوق افزود: طی 3 ماهه ابتدای سال جاری کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی این اداره کل با انجام 42 هزار و883مورد بازدید از واحدهای تولیدی، توزیعی و عرضه فرآورده های خام دامی ، 390 مورد تذکر بهداشتی و 220 مورد نمونه برداری انجام داده و در این مدت84 فقره پرونده قضایی ،تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شده است.
اکبرشاهی ادامه داد: طی همین مدت و با نظارت های مستمر صورت پذیرفته شده 71 تن انواع فرآورده های خام دامی غیرقابل مصرف ضبط و معدوم گردیده است که بیشترین میزان تخلفات توسط واحدهای متخلف، عرضه محموله های تاریخ گذشته و فاسد، انجام قطعه بندی غیرمجاز و عدم رعایت زنجیره سرد در نگهداری فرآورده های خام دامی می باشد.
وی عنوان داشت: عموم شهروندان بعنوان ناظرین بهداشتی می توانند در زمان خرید محصول با دقت در تاریخ تولید و انقضاء فرآورده ها، شرایط نگهداری، خودداری از خرید محصولات فاقد تاییدیه دامپزشکی و فله از جمله گوشت مرغ و شیر و خودداری از خریدفرآورده های خام دامی که در دمای محیط نگهداری می شوند، در بهبود وضعیت عرضه فرآورده های خام دامی نقش مهمی داشته باشند.
این مقام مسئول عنوان داشت: عموم شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با شماره 4 رقمی 1512 یا شماره پیامکی 50001512 مطرح کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان دامپزشکی کشور

در سال 1372 سازمان‌ دامپزشکی‌ کشور بعنوان‌ سازمان‌ مستقل‌ وابسته‌ در تشکیلات‌ وزارت‌ جهاد سازندگی‌ شناخته‌ شدن و انجام‌ وظیفه‌ رئیس‌ سازمان‌ مستقیماً تحت‌نظر وزیر جهاد سازندگی‌( جهاد کشاورزی) قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان