اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042164254835

در اجرای طرح تأمین و حفظ سلامت کارکنان

همکاری بیمه رازی با وزارت نیرو کلید خورد

کد: 1395042164254835

http://goo.gl/2dDpQd

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بیمه رازی در اجرای طرح تأمین و حفظ سلامت کارکنان صنعت آب و برق دوره 96-95 با شرکت ها و مؤسسات تابعه وزارت نیرو همکاری می کند.

شعبه بیمه رازی

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی  فرشید بخشی، معاون فنی بیمه های اشخاص این شرکت بیمه ای با اعلام خبر مذکور اظهار داشت: پیرو هماهنگی های انجام شده با وزارت نیرو و اخذ مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران شرکت بیمه رازی در ارائه خدمات بیمه ای در حوزه بیمه های اشخاص در چهارچوب طرح تأمین و حفظ سلامت کارکنان صنعت آب و برق دوره 96-95 و سایر رشته های مورد نیاز شرکت های تابعه وزارت نیرو در سراسر کشور با وزارت نیرو همکاری خواهد کرد.

معاون فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه رازی افزود: شرکت بیمه رازی علاوه بر ارائه بیمه های اموال و مسئولیت، در حوزه بیمه های اشخاص نیز، انواع گوناگونی از بیمه های زندگی و حوادث را به صورت گروهی و فردی ارائه می کند.

وی تاکید کرد: علاوه بر آن، کلیه افرادی که عازم خارج از کشور هستند و همچنین اتباع خارجی که به ایران سفر می کنند می توانند از بیمه نامه های مسافرتی شرکت بیمه رازی استفاده کنند.

بخشی با اشاره بر اینکه شرکت بیمه رازی از توانگری مالی سطح یک در صنعت بیمه کشور برخوردار است گفت: بهرمندی از 40 شعبه و 1700 نماینده فعال در سراسر کشور وآماده ارائه انواع خدمات بیمه ای در رشته های مورد نیاز اشخاص حقوقی و حقیقی با کیفیت مورد نیاز است.

معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی در پایان بیان کرد: طرح " بیمه جامع عمر و حوادث گروهی " بیمه رازی که مجوز آن از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت شده است؛ در هفته جاری از طریق شعب و نمایندگان شرکت به سازمان ها و مؤسسات معرفی و ارائه خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بیمه رازی

شرکت بیمه رازی فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران از اوایل سال 1382 آغاز نمود و توانسته است با استخدام بیش از 600 نفر همکار توانمند و مجرب و دایر ساختن 42 شعبه و 1040 نمایندگی عمومی، 482 نمایندگی بیمه های عمر و همکاری با بیش از 414 کارگزاری بیمه، خدمات خود را به سراسر ایران توسعه دهد. من رازی هستم ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه