اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042365164835

انتشار کتاب توسط بیمه رازی

" صندوقچه طلا" به بازار آمد

کد: 1395042365164835

http://goo.gl/pKT8Wz

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بیمه رازی به منظور توسعه فرهنگ بیمه در کشور و آشنایی کودکان و نوجوانان با بیمه های عمر و سرمایه گذاری کتاب 2 جلدی " صندوقچه طلا " را چاپ و منتشر کرد.

" صندوقچه طلا" به بازار آمد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و تبلیغات، شرکت بیمه رازی به منظور ارتقای فرهنگ بیمه در کشور و آشنایی کودکان و نوجوانان آینده ساز کشور با مقوله بیمه به ویژه بیمه های عمر و سرمایه گذاری و تقویت موضوع آینده نگری و پس انداز بین خانواده های ایرانی کتاب 2 جلدی صندوقچه طلا را چاپ و منتشر کرده است.

در این کتاب 2 جلدی، بیمه عمر و سرمایه گذاری در قالب داستان و با زبان کودکانه معرفی شده است و علاوه بر آن طرح بیمه عمر و سرمایه گذاری آتیه فرزندان شرکت بیمه رازی و نیز طرح امید معرفی شده و نحوه تهیه آن تشریح گردیده است.

شرکت بیمه رازی  به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی و بالا بردن دانش عمومی درباره صنعت بیمه، اقدامات زیادی را انجام داده است که از آن جمله می توان به: برگزاری کمپین ها، برگزاری مسابقه فراخوان شعار بیمه های زندگی، برگزاری نمایشگاه های مناسبتی، حمایت از طرح های ویژه و ... اشاره کرد.

کتاب های مذکور برای اولین بار در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه توزیع خواهند شد.

از علاقه مندان درخواست می شود جهت دریافت کتاب های فوق به غرفه بیمه رازی واقع در سالن 31A (میلاد) شماره 129 مراجعه  کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بیمه رازی

شرکت بیمه رازی فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران از اوایل سال 1382 آغاز نمود و توانسته است با استخدام بیش از 600 نفر همکار توانمند و مجرب و دایر ساختن 42 شعبه و 1040 نمایندگی عمومی، 482 نمایندگی بیمه های عمر و همکاری با بیش از 414 کارگزاری بیمه، خدمات خود را به سراسر ایران توسعه دهد. من رازی هستم ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب