اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042767005359

بانک دی پرداخت می کند

وام 100 میلیاردی به تولید فرآورده‌ پلاسمایی

کد: 1395042767005359

http://goo.gl/HALgqM

، تهران , (اخبار رسمی): بانک دی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به یکی از شرکت‌های تولید کننده فرآورده‌های پلاسمایی و بیولوژیک، مورد نیاز بیماران 100 میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرد.

فراورده خونی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل ازاداره کل روابط عمومی بانک دی، معاونت اعتبارات و بازاریابی این بانک با هدف کمک به تولید ملی و ارتقای صنایع داخلی، اعطای تسهیلات به بخش‌های تولیدی و حیاتی کشور را در اولویت برنامه‌های سال 95 خود قرار داده و در این زمینه در سه ماهه اول سال جاری به یک شرکت تولید کننده محصولات پزشکی تسهیلات ارائه کرد.

بر اساس این گزارش تولید دارو از پلاسمای خون برای بیماران خاص از جمله پروژه‌های علمی روز دنیا در زمینه داروسازی است و اغلب کشورهایی که از اهدا کنندگان خون قابل توجهی برخوردارند، گام در مسیر تولید این داروها می‌گذارند.

قابل ذکر است  پلاسمای خون یا آب خون مایعی است که 91 درصد آن را آب، یک درصد املاح و یون‌های معدنی، هفت درصد پروتئین و یک درصد باقی‌ مانده را ویتامین‌ها، مواد قندی و لیپیدی، هورمون‌ها، اسیدهای آمینه، گلوکز و چربی و مواد دفعی تشکیل می‌دهند. با این وجود پلاسما عنصر تشکیل دهنده 55 درصد خون و یکی از عناصر حیاتی در طبیعت است که مطابق پژوهش‌های علمی می تواند مواد اولیه برخی داروهای بیولوژیک را تشکیل دهد.

بنابراین گزارش بانک دی پیش از این سبد تسهیلاتی ویژه‌ای برای جامعه پزشکان و تولیدکنندگان صنایع پزشکی در نظر گرفته و تسهیلات متنوعی را پرداخت کرده بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک دی

بانک دی در راستای تحقق اهداف خود، به انجام کلیه عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی (ریالی و ارزی) در چارچوب قوانین و مقرارت جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا در حوزه جغرافیایی مورد عمل خود، اقدام خواهد کرد. واژه دی در ایران باستان به معنای آفریدن، ساختن و بخشودن است و دادار در فارسی از همین ریشه گرفته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]