اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706141355359

توسط بانک دی پرداخت شد

2500 میلیارد ریال تسهیلات برای صنایع فولاد

کد: 13950706141355359

https://goo.gl/uk9ObW

، تهران , (اخبار رسمی): بانک دی در پنج ماهه سال جاری بیش از 2,500 میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت فولادی کشور پرداخت کرد.

صنعت فولاد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک دی در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و به منظور حرکت در مسیر بانکداری اسلامی این بانک بیش از  2500 میلیارد  ریال به بخش صنعت فولادی کشور در پنج ماهه امسال تسهیلات اعطا کرد.

شرکت‌های فولادی صبا فولاد خلیج فارس، جهان فولاد غرب، فولاد هیربد زرندیه، فولاد مبارکه اصفهان، مس طارم که در زمره بهترین‌های صنعت فولاد کشور محسوب می‌شوند و  از جمله مشتریان بانک دی در این زمینه بوده‌اند.

بانک دی امیدوار است بتواند با ارائه تسهیلات به صنایع مختلف کشور در مسیر اجرای منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخل و اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک دی

بانک دی در راستای تحقق اهداف خود، به انجام کلیه عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی (ریالی و ارزی) در چارچوب قوانین و مقرارت جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا در حوزه جغرافیایی مورد عمل خود، اقدام خواهد کرد. واژه دی در ایران باستان به معنای آفریدن، ساختن و بخشودن است و دادار در فارسی از همین ریشه گرفته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه