اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060699885359

در سومین همایش بانک دی در مسیر سرآمدی مطرح شد

تبدیل بانک به سازمان متعالی در برنامه و عمل

کد: 1395060699885359

http://goo.gl/373IWy

، تهران , (اخبار رسمی): سرپرست بانک دی گفت: مدل تعالی سازمانی، مدلی آرمانی است که همه سازمان ها در تلاشند به قله رفیع آن رسند در این میان بانک دی باید تمرکز و برنامه ریزی خود را بر مبنای برنامه هایی قرار دهد.

بانک دی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک دی، سومین همایش دی در مسیر سرآمدی با حضور مدیران ارشد بانک دی و 15 تیم تعالی سازمانی برگزار شد.

در این مراسم، علیرضا عاطفی فر سرپرست بانک دی، ضمن تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و نیز تبریک روز کارمند به کارکنان بانک دی گفت: مدل تعالی سازمانی، مدلی آرمانی است که همه سازمان ها در تلاشند به قله رفیع آن برسند در این میان بانک دی باید تمرکز و برنامه ریزی خود را بر مبنای برنامه هایی قرار دهد که در عرصه رقابت به بانکی شاخص و برجسته بدل شود.

عاطفی فر تصریح کرد: اگر سازمان در مسیر تعالی سازمانی قرار گرفته است و به ماندن در این مسیر علاقه دارد، می بایست توجه به معیار های تعالی سازمانی به شعب بانک نیز تسری یابد و سال 95 سال ورود تعالی سازمانی به شعب خواهد بود تا ذی نفعان کلیدی ما که مشتریان ما هستند از نزدیک شاهد قرارگیری بانک دی در مسیر تعالی سازمانی باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک دی

بانک دی در راستای تحقق اهداف خود، به انجام کلیه عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی (ریالی و ارزی) در چارچوب قوانین و مقرارت جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا در حوزه جغرافیایی مورد عمل خود، اقدام خواهد کرد. واژه دی در ایران باستان به معنای آفریدن، ساختن و بخشودن است و دادار در فارسی از همین ریشه گرفته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه