اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060195235359

سرپرست بانک دی خبر داد

پرداخت زودتر از موعد سود بانک دی

کد: 1395060195235359

http://goo.gl/usrux5

، تهران , (اخبار رسمی): بانک دی با هدف ارج نهادن به اعتماد سهامداران خود به ویژه جامعه ایثارگری پرداخت سود سهام سال مالی 1394 را زودتر از زمان‌بندی مقرر آغاز کرد.

سود

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک دی، علی‌رضا عاطفی‌فر سرپرست این بانک اظهار کرد: پس از برگزاری موفق مجمع عمومی عادی سالیانه بانک دی در 31 تیرماه 1395 و تصویب صورت‌های مالی بانک، مقرر شد پرداخت سود سهام سال مالی 94 که به میزان 120 ریال به ازای هر سهم به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه بانک رسیده بود از اواسط مهرماه آغاز شود که این امر با تلاش همکارانم در بانک دی حدود دو ماه زودتر انجام شد.

وی با بیان اینکه آغاز پرداخت سود سهام سال 94 زودتر از زمان مقرر در راستای تکریم سهامداران بانک است، ادامه داد: با تلاش همکاران معاونت مالی و امور سهام بانک، از اواخر مرداد ماه به تدریج پرداخت سود سهام آغاز شده و نهایتاً تا 10 روز آینده سود همه سهامداران حقیقی که اطلاعات حساب خود را تاکنون برای این بانک ارسال کرده‌اند، واریز خواهد شد. سایر سهامداران نیز می‌توانند با مراجعه به سایت بانک دی، بخش سهامداران، نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام و اطلاعات حساب بانکی خود را ارسال کنند تا در اسرع وقت سود سهام ایشان نیز پرداخت شود.

عاطفی فر همچنین از بازگشایی نماد معاملاتی بانک در فرابورس خبر داد و گفت: همان گونه که مطلعید بازگشایی نماد شرکت‌ها مطابق ضوابط و مقررات و از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام می‌شود و اعلام زمان بازگشایی نماد در حیطه اختیارات بانک نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک دی

بانک دی در راستای تحقق اهداف خود، به انجام کلیه عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی (ریالی و ارزی) در چارچوب قوانین و مقرارت جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا در حوزه جغرافیایی مورد عمل خود، اقدام خواهد کرد. واژه دی در ایران باستان به معنای آفریدن، ساختن و بخشودن است و دادار در فارسی از همین ریشه گرفته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه