اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607102635359

از سوی بانک دی با هدف کمک به تولید ملی

هزار میلیارد ضمانت‌نامه و تسهیلات پرداخت شد

کد: 13950607102635359

http://goo.gl/OfBRqa

، تهران , (اخبار رسمی): بانک دی با هدف کمک به تولید ملی و در راستای اقتصاد مقاومتی بیش از 1000 میلیارد ریال ضمانت‌نامه و تسهیلات به شرکت‌های شبکه ریلی کشور اعطا کرد.

تولید ملی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک دی به منظور ارائه خدمات بانکی به شرکت‌های شبکه ریلی کشور برای تهیه و تولید بالاست و سایر محصولات، بانک دی 200 میلیارد ریال تسهیلات ارائه کرد.

همچنین برای شرکت شبکه ریلی کشور به میزان 800 میلیارد ریال ضمانت‌نامه صادر شده است که می‌تواند در رونق اقتصادی این بخش موثر باشد.

شرکت‌های ریلی فعال در کشور در زمینه تولید بالاست مورد نیاز خطوط ریلی، پروژه‌های زیرسازی و روسازی، بازسازی و بهسازی خطوط و ابنیه فنی و راهسازی و محوطه سازی فعالیت داشته و نقش تاثیرگذاری در توسعه خطوط ریلی دارند.

گسترش خطوط ریلی در ایران همواره به عنوان یکی از محورهای توسعه مورد توجه بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک دی

بانک دی در راستای تحقق اهداف خود، به انجام کلیه عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی (ریالی و ارزی) در چارچوب قوانین و مقرارت جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا در حوزه جغرافیایی مورد عمل خود، اقدام خواهد کرد. واژه دی در ایران باستان به معنای آفریدن، ساختن و بخشودن است و دادار در فارسی از همین ریشه گرفته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه