اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124215359

از سوی بانک دی به منظور گسترش فعالیت‌های بین‌المللی

225 فقره اعتبار اسنادی گشایش یافت

کد: 13950623124215359

http://goo.gl/gub00Q

، تهران , (اخبار رسمی): بانک دی در پنج ماهه سال 95 تعداد 225 فقره اعتبار اسنادی گشایش کرده است.

اعتبار اسنادی

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا عاطفی‌فرـ سرپرست این بانک، با اشاره به اینکه در حال حاضر بانک دی در بخش امور بین‌الملل و ارزی، خدمات گشایش اعتبارات و بروات اسنادی ارزی دیداری و مدت دار و هم چنین صدور انواع ضمانتنامه‌های ارزی، خرید و فروش ارز و ارسال حوالجات ارزی را ارائه می‌دهد، اظهار کرد: از ابتدای سال 95 تا کنون تعداد 225 فقره اعتبار اسنادی معادل 97 میلیون دلار در این بانک گشایش یافته است که یکی از مهمترین دستاوردهای بانک دی پس از اخذ مجوز مرحله دوم ارزی محسوب می‌شود.

وی همچنین درباره حواله‌های ارزی گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد 2397 فقره حواله ارزی بازرگانی و غیر بازرگانی معادل 716 میلیون دلار صادره به کشورهای دیگر انجام شده است.

عاطفی‌فر در مجموع گردش فعالیت‌های ارزی بانک دی را بالغ بر 800 میلیون دلار در پنج ماهه امسال عنوان و خاطر نشان کرد: طبق گزارش‌های دریافت شده از معاونت امور بین‌الملل و ارزی، شعب پیشرو بانک در دستیابی به اهداف این حوزه، باغ فردوس، وزرا و مرکزی بوده‌اند که امیدواریم به زودی بتوان با اعطای مجوز انجام فعالیت‌های ارزی به شعب دیگر، شاهد رشد بیشتر و پیشرو بودن در تمام شعب بانک دی باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک دی

بانک دی در راستای تحقق اهداف خود، به انجام کلیه عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی (ریالی و ارزی) در چارچوب قوانین و مقرارت جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا در حوزه جغرافیایی مورد عمل خود، اقدام خواهد کرد. واژه دی در ایران باستان به معنای آفریدن، ساختن و بخشودن است و دادار در فارسی از همین ریشه گرفته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه