اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194605359

در بورس کالا

کارگزاری بانک دی فعال شد

کد: 1395060194605359

http://goo.gl/MVkHrg

، تهران , (اخبار رسمی): فعالیت کارگزاری بانک دی در بورس کالا آغاز شد.

کارگزاری بانک دی

 به گزارش اخباررسمی و به نقل از روابط عمومی بانک دی، این بانک به لیست بانک‌های فعال در فرآیند کنترل پیش پرداخت حساب وکالتی بورس کالا در تمام سامانه‌های معاملاتی بورس کالا و کارگزاری‌ها اضافه شد.

قابل ذکر است که پس از یک سال تلاش مستمر و پیگیری واحد بورس کالای شرکت کارگزاری دی و کارکنان معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی، عملیات آزمایشی کنترل پیش پرداخت حساب‌های وکالتی بانک دی با موفقیت انجام شد و این بانک به لیست بانک‌های فعال در فرآیند کنترل پیش پرداخت حساب وکالتی بورس کالا در تمام سامانه‌های معاملاتی بورس کالا و کارگزاری‌ها اضافه شد.

بر اساس اعلام مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک دی در حال حاضر تمام مشتریان و کارگزاری‌های فعال در بورس کالا می‌توانند از این خدمت بانک دی استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک دی

بانک دی در راستای تحقق اهداف خود، به انجام کلیه عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی (ریالی و ارزی) در چارچوب قوانین و مقرارت جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا در حوزه جغرافیایی مورد عمل خود، اقدام خواهد کرد. واژه دی در ایران باستان به معنای آفریدن، ساختن و بخشودن است و دادار در فارسی از همین ریشه گرفته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه