اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043068194835

توسط بیمه رازی انجام می شود

عرضه کامل ترین بیمه عمر و حوادث گروهی

کد: 1395043068194835

http://goo.gl/8D5Qme

، تهران , (اخبار رسمی): کاملترین و جدید ترین طرح بیمه ای در رشته بیمه های عمر و حوادث گروهی با عنوان " بیمه جامع عمر و حوادث گروهی" توسط شرکت بیمه رازی به سازمان ها و مؤسسات دولتی و خصوصی کشور ارائه می شود.

کاملترین بیمه عمر و حوادث گروهی

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، فرشید بخشی، معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی، با اعلام خبرمزبور بیان داشت: بیمه جامع عمر و وحوادث گروهی که مجوز عرضه آن از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت شده است، از هفته جاری به کلیه سازمان ها و مؤسسات دولتی و خصوصی و در سراسرکشور قابل ارائه می باشد.

معاون فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه رازی افزود: در بیمه جامع عمر و حوادث گروهی علاوه بر ارائه پوشش های متعارف قرارداد های بیمه عمر و حوادث گروهی شامل فوت به هرعلت، فوت ناشی از حادثه و نقص عضو، پوشش بیمه بیماری های سخت(امراض خاص) از جمله مواردی همچون سکته قلبی، سکته مغزی، انواع کانسر و بدخیمی، پیوند اعضا اصلی و جراحی عروق کرونری با حق بیمه نازل تحت پوشش قرارگرفته و چتر حمایتی بیمه های عمر و حوادث از کارکنان گسترش یافته است.

فرشید بخشی خاطر نشان کرد: بیمه نامه مذکور در حقیقت یک بسته بیمه ای شامل پوشش های مختلف است که برخی از پوشش ها همچون نقص عضو، از کارافتادگی کلی و جزئی و پرداخت هزینه پزشکی ناشی از حادثه، به انتخاب بیمه گذاران محترم قابل حذف و یا اضافه می باشند.

معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی در باره نحوه دریافت پوشش های بیمه ای و انعقاد قرارداد با شرکت بیمه رازی نیز یاد آور شد که سازمان، مؤسسات و کارفرمایان محترم جهت انعقاد این قرارداد و حمایت از کارکنان خود می توانند با مراجعه به شعب و نمایندگی های بیمه رازی در کل کشور از شرایط و نحوه انعقاد قرارداد کسب اطلاع کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بیمه رازی

شرکت بیمه رازی فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران از اوایل سال 1382 آغاز نمود و توانسته است با استخدام بیش از 600 نفر همکار توانمند و مجرب و دایر ساختن 42 شعبه و 1040 نمایندگی عمومی، 482 نمایندگی بیمه های عمر و همکاری با بیش از 414 کارگزاری بیمه، خدمات خود را به سراسر ایران توسعه دهد. من رازی هستم ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه