اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043068545615

درقالب یک تفاهمنامه در ارس امضا شد

ارتقای تکنولوژی صنایع ایران وچین

کد: 1395043068545615

http://goo.gl/91qPGH

، تبریز , (اخبار رسمی): تفاهم نامه همکاری ارتقای تکنولوژی ایران و چین با امضای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و شیونگ وی چن مدیرعامل شرکت گییرفان منعقد شد.

تفاهم نامه ارتقا تکنولوژی صنایع ایران وچین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در نشست مشترک بین مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد ارس با طرف های چینی شرایط سرمایه گذاری و نحوه همکاری شرکت های دو کشور بررسی شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در این نشست بر لزوم همکاری های دوسویه برای ارتقاء سطح کیفی محصولات تولیدی در ارس و همچنین سرمایه گذاری های مشترک تاکید کرد.
محسن خادم عرب باغی نیاز صنایع ایران را ارتقاء تکنولوژی و تولید محصولات استاندارد برای حضور در بازارهای جهانی عنوان کرد و با بیان اینکه مناطق آزاد نقش بسیار برجسته و مهمی در ایجاد توسعه پایدار و رونق کسب و کار در کشورهای توسعه یافته دارند، گفت: مناطق آزاد می توانند خاستگاه جهانی شدن کالای ایرانی بوده و الگویی برای تولیدات سرزمین اصلی باشند.
شیونگ وی چن مدیرعامل شرکت گییرفان نیز با بیان اینکه بیش از هزار و 400 شرکت فعال در قالب انجمن صنایع در چین فعالیت دارند، گفت: آماده همکاری در زمینه کمک به حل مشکلات صنایع ارس، فراهم کردن مسیر آسان برای سرمایه گذاری های مشترک، اجرای هر نوع پروژه در قالب فاینانس و انتقال تکنولوژی در ارس هستیم.
وی با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده گفت: این تفاهم نامه برای ترویج همکاری های بین المللی در هر دو سطح علمی و صنعتی با عنوان انجمن ارتقاء تکنولوژی بوده و ایجاد یک روش نوین در بهبود بهره وری تولید، کاهش مصرف انرژی در خطوط تولید، حفظ محیط زیست و ترویج گسترش اقتصادی و توسعه تکنولوژی به وسیله برنامه تبادل تکنولوژی و تخصصی بین دو کشور از اهداف آن است.
بر این اساس معرفی شرکت های چینی و کمک برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی منطقه آزاد ارس، کمک به ارتقاء تکنولوژی تولید، معرفی مشتریان چینی برای واردات از منطقه آزاد ارس، کمک به شرکت های فعال ارس برای ورود به بازارهای بین المللی، معرفی مهندسین و متخصصین و تکنسین های مجرب چینی برای تغییر یا اصلاح خطوط تولید، راه اندازی خوشه های صنعتی، کمک به شهرک های صنعتی شیمیایی و شهرک های صنعتی روباتیک ارس و جذب سرمایه گذار مرتبط، معرفی شرکت های مالی، بانکداری، بیمه و آی تی ارتقاء برای افزایش توانایی خدمات صنعتی در ارس از مله مفاد این تفاهم نامه است.
بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، ایجاد خواهرخواندگی بین استان ویجیانگ چین و شهر هانگزو و منطقه آزاد ارس و همچنین ایجاد خواهر خواهندگی بین دانشگاه های زیجیانگ و دانشگاه صنعتی زیجیانگ، دانشگاه علوم الکترونیک و تکنولوژی هانگزو و دانشگاه های منطقه آزاد ارس برای افزایش سطح مبادله های علمی و راه اندازی دفاتر مرکزی انجمن در هانگزو و ارس از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار