اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218935615

تولیدکنندگان ارس تسهیلات بانکی دریافت کردند

کد: 13951022218935615

https://goo.gl/ecXGUf

، تبریز , (اخبار رسمی): تولیدکنندگان ارس تسهیلات بانکی دریافت کردندمعاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: همسو با سیاست های حمایتی دولت تدبیر و امید تسهیلات ویژه رونق تولید برای شرکت های صنعتی فعال، راکد، غیرفعال و در حال احداث بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت شد.

تولیدکنندگان ارس تسهیلات بانکی دریافت کردند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، ابراهیم باقرزاده با اعلام این خبر گفت: بعد از ابلاغ مصوبه و ثبت نام شرکت های تولیدی و صنعتی، پرونده ها در کمیته ارزیابی تشکیل و بررسی شد.

وی افزود: در قالب این طرح 61 شرکت فعال و در حال احداث منطقه آزاد ارس با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی برای دریافت تسهیلات 835 میلیارد و 500 میلیون ریالی به بانک معرفی شدند.

باقرزاده با بیان اینکه بودجه حمایتی از سرمایه گذاران در آذربایجان شرقی هفت هزار میلیارد ریال می باشد، از سهم 12 درصدی ارس از این مبلغ خبر داد و گفت: 45 درصد مبلغ حمایتی ارس به شرکت های صادراتی و 25 درصد نیز به شرکت های فن آور و بقیه به سایر شرکت های این منطقه اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: از بین سه هزار و 400 واحد تولیدی ثبت نام کرده در آذربایجان شرقی 70 واحد مربوط به ارس بود که با بررسی های بعمل آمده 61 واحد برای اخذ وام به بانک ها معرفی شده و در مراحل اخذ وام هستند.

منطقه آزاد ارس در شمال غرب ایران و در همسایگی با کشورهای آذربایجان و ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان واقع می باشد. ارس با 51 هزار هکتار وسعت بعنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران مطرح بوده و در چهار محدوده منفصل جلفا (مرز ایران و نخجوان) با 20 هزار و 500 هکتار، نوردوز (مرز ایران و ارمنستان) با 411 هکتار، محدوده خداآفرین با پنج هزار و 700 هکتار و محدوده قلی بگلو (مرز ایران و آذربایجان) با 25 هزار هکتار مجری سیاست ها و ماموریت های اقتصادی تعریف شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]