اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950914194935615

مذاکره چینی ها برای احداث فرودگاه ارس

کد: 13950914194935615

https://goo.gl/0TSYtO

، تبریز , (اخبار رسمی): هیات اقتصادی چینی برای اجرای پروژه فرودگاه ارس با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس وارد مذاکره شد.

مذاکره چینی ها برای احداث فرودگاه ارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، معاون راه آهن دولتی و معاون شرکت دولتی نفت چین با هدف بررسی مشارکت در ساخت فرودگاه ارس و ایجاد پالایشگاه و خط آهن جلفا قلی بیگلو با مدیرعامل ارس مذاکره کردند.

محسن خادم عرب باغی در این دیدار دستور معرفی این هیات اقتصادی به سرمایه گذاران حوزه پتروشیمی را صادر کرد.

همچنین برای آشنایی بیشتر هیات چینی با دو پروژه فرودگاه و راه آهن، بازدید میدانی از مکان و مسیر تعیین شده برای این پروژه ها بعمل آمد.

منطقه آزاد ارس در شمال غرب ایران و در همسایگی با کشورهای آذربایجان و ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان واقع می باشد. ارس با 51 هزار هکتار وسعت بعنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران مطرح بوده و در چهار محدوده منفصل جلفا (مرز ایران و نخجوان) با 20 هزار و 500 هکتار، نوردوز (مرز ایران و ارمنستان) با 411 هکتار، محدوده خداآفرین با پنج هزار و 700 هکتار و محدوده قلی بگلو (مرز ایران و آذربایجان) با 25 هزار هکتار مجری سیاست ها و ماموریت های اقتصادی تعریف شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان