اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902188225615

رونق اقتصادی با نهادینه کردن فرهنگ بورس

کد: 13950902188225615

https://goo.gl/Hk0YJZ

، تبریز , (اخبار رسمی): نهادینه کردن فرهنگ معامله در بورس، زمینه ساز تحقق رونق اقتصادی مدیرعامل منطقه آزاد ارس در آیین افتتاح تالار اختصاصی بورس کالای ارس گفت: نهادینه کردن فرهنگ معامله در بورس، رونق اقتصادی را تحقق می بخشد.

نرونق اقتصادی با نهادینه کردن فرهنگ معامله در بورس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی در این آئین گفت:با توجه به مشکلات بزرگ تولیدکنندگان از جمله کمبود نقدینگی و مشکلات مربوط به فروش محصولات افتتاح تالار بورس کالا در ارس می تواند زمینه ساز ایجاد فرصت های رشد صادرات در ارس شود.
عرب باغی در ادامه گفت: در تالار نمایندگی کارگزاران بورس کالا در منطقه آزاد ارس، معاملات کلیه کالاهای پذیرفته شده در بورس کالای ایران صورت می‌پذیرد و این تالار آماده ارایه خدمات به تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و تولیدکنندگان محدوده منطقه آزاد ارس است. 
وی گفت: این تالار در واقع قرار است که ضمن کمک به امکان جذب سرمایه‌گذاری خارجی، در راستای رونق فضای کسب‌وکار اقتصادی در منطقه آزاد ارس فعالیت کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه گفت: با توجه به اینکه بیش از 15 واحد تولیدی فراورده های نفتی در ارس در تامین مواد اولیه با مشکل مواجه هستند، طی تفاهم نامه ای مقرر شده است ظرف 15 روز آینده بورس انرژی برای تامین مواد اولیه و عرضه محصولات آنها ممکن شود.
عرب باغی در ادامه از زحمات بی شائبه نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی در اخذ مجوز تالار بورس کالای ارس تشکر ویژه کرد و گفت:با افتتاح این تالار و با اعتقاد راسخ تولید کنندگان و سرمایه گذاران منطقه و با همکاری آنها بسیاری از مشکلات در زمینه فروش محصولات و تامین مواد اولیه در ارس مرتفع خواهد شد.
تالار اختصاصی بورس در ارس با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و قائم مقام شرکت بورس کالای ایران افتتاح شد.
تالار بورس کالای ارس بعنوان تنها مرکز مبادلات بورس فعال در آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و قائم مقام شرکت بورس کالای ایران افتتاح وجمعی از سرمایه گذاران این منطقه آزاد آغاز بکار کرد.
هدف از راه اندازی تالار بورس کالا در منطقه آزاد ارس با بیش از 120 شرکت فعال ایرانی و خارجی در عرصه تولید و صدها شرکت فعال در عرصه های دیگر، در راستای تامین نیاز فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان این منطقه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه