اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951010210365615

مدیرعامل سازمان منطقه ازاد ارس تاکید کرد

توسعه ارس نیازمند تحقیق و پژوهش

کد: 13951010210365615

https://goo.gl/CzlyHY

، تبریز , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس: ارس در حال توسعه است و این توسعه نیازمند تحقیق و پژوهش است .

توسعه ارس نیازمند تحقیق و پژوهش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی در آئین افتتاح سالن همایش های بین المللی پردیس ارس گفت: دانشگاه تهران یکی از افتخارات کشور است .
عرب باغی افزود: دانشگاه های تهران، تبریز، علوم پزشکی و برخی دانشگاه های بزرگ کشور مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با تاکید بر اینکه ارس در حال توسعه است و این توسعه نیازمند تحقیق و پژوهش می باشد اذعان داشت: توسعه بدون پشتوانه علمی ممکن نیست و توسعه هم راستا با علم و تکنولوژی است .
وی در ادامه با اشاره به جایگاه دانشگاه های علمی کاربردی در کشور افزود: دانشجویان علمی کاربردی می توانند در صنعت و اقتصاد کشور تحول ایجاد کنند.
وی تاکید کرد: اساتید دانشگاه تهران گنجینه علمی کشور هستند که باید از ظرفیت آنها استفاده کنیم و ضروری است با همدلی و همکاری با اساتید دانشگاه ها پیوند علم و صنعت در ارس محقق شود.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد ارس عنوان کرد: تحقیقات نیاز مبرم کشور است از اینرو باید اعتقاد داشته باشیم به اینکه در راستای ارتباط صنعت و دانشگاه از توان علمی اساتید دانشگاه ها موجبات توسعه علمی و اقتصادی منطقه را فراهم آوریم.
عرب باغی گفت: در بخش صنعت و کشاورزی تحول بزرگی در ارس ایجاد خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به آماده سازی مجتمع 16 واحدی جهت تحویل به دانشجویان خارجی گفت: تلاشمان این است تمامی امکانات رفاهی و زیرساختی مورد نیاز دانشگاه های مستقر در ارس را فراهم کنیم.
گفتنی است سالن همایش های بین المللی پردیس ارس دانشگاه تهران با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال و با ظرفیت 280 نفر توسط سازمان منطقه آزاد ارس ظرف مدت یک سال به بهره برداری رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش