اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043068555641

برتری شرکت پست درهمایش کیفیت

کد: 1395043068555641

https://goo.gl/PQX2hy

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در همایش سراسری کیفیت در تولید و خدمات موفق به دریافت تندیس شد.

برتری شرکت پست درهمایش کیفیت

به گزارش روابط عمومی شرکت پست، این شرکت روز گذشته همزمان با بیست و نهم تیرماه همگام با دیگر سازمان ها و شرکت های خدماتی و تولیدی کشور در همایش سراسری"کیفیت در تولید و خدمات "و پنل های تخصصی مربوطه که از سوی انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران در مرکز همایش های بین المللی صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد حضور یافت.
براساس این گزارش شرکت پست در این همایش که کارشناسان مدیریت عملکرد و کیفیت و روابط عمومی حضور داشتند موفق به دریافت تندیس کیفیت این همایش شد.
مدیرکل روابط عمومی شرکت پست با بیان این که همایش مذکور با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری برگزار گردید اظهار داشت: با توجه به این که شرکت پست یک شرکت خدمت محور و مشتری مدار است به کیفیت به عنوان مهم ترین اصل در عرضه خدمات توجه نموده و حضور در چنین مجامعی را در راستای آشنایی با جدیدترین مفاهیم کیفیت موثر و ضروری می داند.
ترابی افزود: شرکت پست همچنین در نمایشگاهی که در حاشیه این مراسم برگزار شد نیز شرکت کرد و خدمات کیفی خود و پیشرفت ها و دستاوردهایی که در این زمینه حاصل کرده را به کارشناسان و علاقه‌مندان عرضه و معرفی کرد.
وی این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای ارتباط و تعامل بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات پستی در داخل کشور دانست و گفت: تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای حضور در رقابتی پویا و سالم و مشارکت در ارتقای مفهوم کیفیت و استانداردسازی با توجه به جایگاه مصرف کنندگان از مهمترین اهداف این نمایشگاه بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی درعرصه ارتباطات، تنظیم و اعمال سیاست ها و راهبردهای کلان در زمینه برنامه ریزی، تاسیس، تجهیز و توسعه واحدهای پستی و گسترش خدمات پستی به سراسر کشور، در راستای انطباق با روزآمدترین پیشرفت های فناوری ارتباطات ،تحت نظارت و وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال 1366 در قالب شرکت دولتی تاسیس و فعالیت آ ن رسماً در سال 1367 آغاز شد. با نظر به تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، گسترش خصوصی سازی، توسعه رقابت پذیری وآزادسازی فعالیت های پستی، درسال 1387 فرایند واگذاری این شرکت به تصویب هیات محترم وزیران رسید. شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از بیش از 16 هزار نیروی انسانی، 29 هزار نقطه تماس، 5000 مسیرمبادله پستی وجابجایی روزانه بیش از سه میلیون مرسوله ،به عنوان سازمانی پویا و کارآمد با تجربه ای طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روز افزون و رو به تحول مشتریان، با اجرای برنامه جامع و زیربنایی،موفق شده است همپای جامعه جهانی پستی ، خدمات گوناگون پستی را با استفاده از آخرین تحولات عرصه فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات به مشتریان ارائه دهد. نگاهی گذرا به توفیقات ودستاوردهای شرکت پست در سطح ملی و بین المللی از جمله رشد شاخص های پستی، اصلاح ساختار شبکه، عرضه خدمات مناسب، توسعه ارتباطات الکترونیکی پستی و حضور موثر در مجامع جهانی پستی، گواهی روشن بر توانمندی و کارایی شبکه عظیم پستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]