اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614113525641

مدیر منطقه 14 پستی معرفی شد

کد: 13950614113525641

http://goo.gl/w0aiY0

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم تودیع ولدبیگی سرپرست پیشین و معارفه احمدیان مدیر منطقه 14 پستی برگزار شد.

مدیر منطقه 14 پستی معرفی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، عصر روز گذشته، سیزدهم شهریور ماه طی مراسمی با حضور احمدزاده مدیر کل دفتر مدیر عامل، دبیر هیات مدیره و معین استان تهران، هادوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و کیفیت، قاسمیان مدیرکل پست استان تهران و تجزیه مبادلات، ترابی مدیرکل دفتر روابط عمومی، مدیران مناطق پستی، روسای ادارات و شهرستان ها ، مسئولین واحدها و کارشناسان بخش های مختلف، احمدیان به عنوان مدیر منطقه 14 پستی معرفی و از زحمات ولدبیگی سرپرست پیشین تجلیل شد.

در این جلسه احمد زاده از زحمات و تلاش های ولدبیگی تقدیر و تشکر و برای احمدیان در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.
وی با اشاره به تصویب اساسنامه شرکت ملی پست و ابلاغ آن توسط رییس جمهور اظهار داشت: پست از بلاتکلیفی بزرگی خارج شده، چرا که پیش از این برای هر اقدامی نظیر انجام سرمایه گذاری های بلندمدت ؛تبدیل وضعیت کارکنان و غیره با مخالفت روبرو می شدیم .
احمدزاده بیان داشت: اساسنامه جدید پست می تواند نقش به سزایی در امر ارایه انواع خدمات به مردم ایفا نموده و توسعه خدمت رسانی را موجب گردد .
وی به ورود  دو اپراتور خصوصی به بازار رقابت اشاره و خاطرنشان کرد: با ملی شدن شرکت پست زمینه ساماندهی محمولات پستی و فعالیت اپراتور های خصوصی مهیا شده است.
مدیرکل دفتر مدیرعامل تداوم اصلاح ساختار سازمانی شبکه پستی کشور و طراحی ماموریت های جدید بر اساس اساسنامه جدید را ضروری دانست و گفت:باید با کسب سهم بیشتری از بازار بالقوه در جامعه و حفظ مشتریان فعلی به دنبال استفاده از فرصت ها و کشف بازارهای جدید باشیم.
در ادامه هادوی نیز ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای احمدیان در پذیرش مسئولیت جدید خواستار همکاری کارکنان منطقه با وی شد.
سپس قاسمیان از زحمات ولدبیگی تشکر و قدردانی نمود و با توجه به جایگاه مهم منطقه 14 پستی در جذب ترافیک و درآمد شبکه پستی، این امر را مدیون تلاش های مدیریت و کارکنان منطقه دانست.
وی با بیان این که توسعه خدمات الکترونیک لازمه شکل گیری پست نوین است اظهار داشت: با مجهز شدن پست به سخت افزارها و نرم افزارهای به روز و هوشمندسازی شبکه و اصلاح فرآیندها تا حدودی توانسته ایم کیفیت ارایه خدمات را ارتقا بخشیم؛ اما هنوز با پست کشورهای توسعه یافته فاصله زیاد داریم.
ترابی نیز طی سخنانی از زحمات ولدبیگی در مدت سرپرستی منطقه 14 پستی تقدیر و قدردانی نمود.
همچنین ولدبیگی خاطرنشان کرد: آنچه تا به امروز انجام گرفته وظیفه اداری بنده بوده و اگر توفیقی در این مدت کوتاه سرپرستی منطقه حاصل گردید با تلاش تمامی همکاران عزیزم صورت گرفته است.
سپس احمدیان از لطف و حسن نیت مدیران ارشد شبکه پستی برای انتخاب وی در سمت جدید تشکر و ابراز امیدواری کرد: با استعانت و یاری خداوند منان و با همکاری و همدلی همکاران مجموعه جایگاه منطقه را در راستای اهداف عالیه شرکت ارتقا بخشیم.  
در پایان این مراسم حکم مدیریت احمدیان به وی اعطا و از زحمات ولدبیگی تقدیر شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی درعرصه ارتباطات، تنظیم و اعمال سیاست ها و راهبردهای کلان در زمینه برنامه ریزی، تاسیس، تجهیز و توسعه واحدهای پستی و گسترش خدمات پستی به سراسر کشور، در راستای انطباق با روزآمدترین پیشرفت های فناوری ارتباطات ،تحت نظارت و وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال 1366 در قالب شرکت دولتی تاسیس و فعالیت آ ن رسماً در سال 1367 آغاز شد. با نظر به تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، گسترش خصوصی سازی، توسعه رقابت پذیری وآزادسازی فعالیت های پستی، درسال 1387 فرایند واگذاری این شرکت به تصویب هیات محترم وزیران رسید. شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از بیش از 16 هزار نیروی انسانی، 29 هزار نقطه تماس، 5000 مسیرمبادله پستی وجابجایی روزانه بیش از سه میلیون مرسوله ،به عنوان سازمانی پویا و کارآمد با تجربه ای طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روز افزون و رو به تحول مشتریان، با اجرای برنامه جامع و زیربنایی،موفق شده است همپای جامعه جهانی پستی ، خدمات گوناگون پستی را با استفاده از آخرین تحولات عرصه فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات به مشتریان ارائه دهد. نگاهی گذرا به توفیقات ودستاوردهای شرکت پست در سطح ملی و بین المللی از جمله رشد شاخص های پستی، اصلاح ساختار شبکه، عرضه خدمات مناسب، توسعه ارتباطات الکترونیکی پستی و حضور موثر در مجامع جهانی پستی، گواهی روشن بر توانمندی و کارایی شبکه عظیم پستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]