اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130085641

مدیرعامل شرکت ملی پست مطرح کرد

جهش اقتصادی لارستان با ایجاد زیرساخت های پستی

کد: 13950628130085641

https://goo.gl/B4VHeq

، تهران , (اخبار رسمی): رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در لارستان استان فارس گفت: می توان با ایجاد زیرساخت های پستی جهش جدی اقتصادی لارستان را فراهم نمود .

جهش جدی اقتصادی لارستان با ایجاد زیرساخت های پستی

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست روز گذشته مهری رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست به اتفاق مقصودی سرپرست تنظیم مقررات و بهبود روش ها وارد لارستان استان فارس شد و در محل فرودگاه بین المللی این شهرستان مورد استقبال دکتر جعفر پور نماینده مردم لارستان،خنج و گراش،  حسنی سرپرست فرمانداری ویژه لارستان،انصاری فرد مدیر کل فرودگاه ، واعظ پور مدیر کل پست فارس،حجت الاسلام عمرانی رییس شورای اسلامی شهر لار و جمعی از مسئولین قرار گرفت .

مدیرعامل سپس در نشست مشترک با مسئولان پست استان فارس و لارستان حضور یافت .

وی با اشاره به اساسنامه جدید شرکت پست کشور و ابلاغ آن از سوی ریاست جمهوری، اظهار داشت: هاب پستی منطقه لارستان از سال 89 مصوب شده اما تاکنون عملیاتی نشده است .

وی قول مساعد داد تا این مهم را پی گیری نماید و از مسئولین این شهرستان خواست تا پی گیری مستمری را به منظور به نتیجه رسیدن آن صورت دهند.

مدیرعامل پست کشور با تاکید بر سرعت نقل و انتقالات بسته‌های پستی از طریق هاب پستی ادامه داد: برای اجرای این پروژه مهم، نیاز به فضای فیزیکی مناسب، گمرک و همچنین استفاده از ظرفیت پروازهای داخلی و خارجی است .

وی با ابراز امیدواری برای اجرای فاز یک هاب پستی در لارستان، یادآور شد: تحقق این مهم، نیازمند همکاری و همراهی گمرک، مدیرکل فرودگاه و مسؤولان ارشد شهرستان لارستان است که اجرایی شدن آن زمینه ارسال مرسولات در منطقه فراهم می‌شود .

رییس هیات مدیره پست با اشاره به توسعه تجارت الکترونیک و پست لجستیک اظهار داشت: تجارت الکترونیک و پست لجستیک از مباحث مهمی است که باید به‌صورت منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی به آن توجه شود .

وی گفت: برای عملیاتی شدن این طرح، نیاز به هماهنگی شهرک‌های صنعتی، جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت به‌منظور بسترسازی ،تشویق و ترغیب بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان برای تبلیغ و صدور کالاهای تولیدی منطقه لارستان در این بخش است .

مهندس مهری در ادامه با اشاره به اهمیت طرح کلان ملی  GNAF گفت: این طرح از نظر اقتصادی برای کشور از اهمیت به سزایی برخوردار است و سرمایه گذاری ملی به شمار می رود.

وی بر پیگیری بحث جی نف از سوی شورای اسلامی شهر، شهرداران، دهیاران و فرماندار این شهرستان تاکید و تصریح کرد: امید می‌رود با همکاری مسئولان لارستان این مهم محقق شود .

وی با درخواست از فرماندار لارستان برای تشکیل کارگروه ادارات این شهرستان با هدف تحقق بحث جی نف، ادامه داد: کد ملی برای شناسایی افراد و کد پستی برای تعیین مکان اقشار مختلف جامعه به‌کار گرفته می‌شود .

مدیرعامل پست کشور با تقاضا از مسئولان شهری و روستایی برای نام‌گذاری معابر به‌منظور ساماندهی آدرس‌های استاندارد، تصریح کرد: 50 درصد معابر شهری و روستایی کشور بدون پلاک آبی شهرداری بوده که یکی از الزامات استانداردسازی آدرس‌هاست .

وی در ادامه با بیان اینکه در مجموع 139 هزار و 435 مکان در شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در این زمینه به‌روز رسانی شده است، افزود: لارستان با 96 هزار و 150، خنج با 14 هزار و 461 و گراش با 28 هزار و 664 مکان برداشت اطلاعات شده است .

مهندس مهری با اشاره به این که این طرح زیربنای اصلی دولت الکترونیک به شمار می رود بیان کرد: الکترونیکی شدن خدمات باعث کاهش وقت، هزینه و روان‌سازی خدمات خواهد شد .

وی با بیان اینکه ایجاد این زیرساخت‌ها می‌تواند باعث ایجاد اشتغال در منطقه لارستان شود، تصریح کرد: با فرآوری کالاها، ارسال اجناس و اخذ هزینه‌ها در لارستان می‌توان زمینه رونق اقتصادی را فراهم کرد .

مهندس مهری با ابراز خرسندی از فراهم بودن زیرساخت‌ها در منطقه لارستان برای توسعه خدمات پستی، گفت: می‌توان با مشارکت بخش خصوصی جهش جدی اقتصادی منطقه لارستان را فراهم کرد .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا دهه فجر امسال جی نف، تجارت الکترونیک و هاب پستی در منطقه لارستان عملیاتی شود .

براساس این گزارش، مدیرعامل پست در ادامه از شرکت خدمات بار هوایی و ساختمان کارگو فرودگاه بین‌المللی لارستان، ساختمان جدید گمرک، اداره پست شهرستان و زمین احداث اداره پست لارستان و بازار قیصریه و دهن‌شیر بازدید کرد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی درعرصه ارتباطات، تنظیم و اعمال سیاست ها و راهبردهای کلان در زمینه برنامه ریزی، تاسیس، تجهیز و توسعه واحدهای پستی و گسترش خدمات پستی به سراسر کشور، در راستای انطباق با روزآمدترین پیشرفت های فناوری ارتباطات ،تحت نظارت و وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال 1366 در قالب شرکت دولتی تاسیس و فعالیت آ ن رسماً در سال 1367 آغاز شد. با نظر به تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، گسترش خصوصی سازی، توسعه رقابت پذیری وآزادسازی فعالیت های پستی، درسال 1387 فرایند واگذاری این شرکت به تصویب هیات محترم وزیران رسید. شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از بیش از 16 هزار نیروی انسانی، 29 هزار نقطه تماس، 5000 مسیرمبادله پستی وجابجایی روزانه بیش از سه میلیون مرسوله ،به عنوان سازمانی پویا و کارآمد با تجربه ای طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روز افزون و رو به تحول مشتریان، با اجرای برنامه جامع و زیربنایی،موفق شده است همپای جامعه جهانی پستی ، خدمات گوناگون پستی را با استفاده از آخرین تحولات عرصه فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات به مشتریان ارائه دهد. نگاهی گذرا به توفیقات ودستاوردهای شرکت پست در سطح ملی و بین المللی از جمله رشد شاخص های پستی، اصلاح ساختار شبکه، عرضه خدمات مناسب، توسعه ارتباطات الکترونیکی پستی و حضور موثر در مجامع جهانی پستی، گواهی روشن بر توانمندی و کارایی شبکه عظیم پستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]