اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950622122445641

مدیرعامل شرکت پست:

فاز نخست پروژه GNAF آماده بهره برداری است

کد: 13950622122445641

http://goo.gl/QO8fRc

، تهران , (اخبار رسمی): در هفتمین جلسه کارگروه اجرای پروژه نشانی استاندارد مکانی ملی که با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست برگزار شد؛ مهری از آمادگی پروژه GNAF برای بهره برداری خبر داد.

فاز نخست پروژه GNAF آماده بهره برداری است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی پست، هفتمین جلسه کارگروه اجرای پروژه نشانی استاندارد مکانی ملی به منظور ارایه گزارش چگونگی پیشرفت کار پروژه GNAF در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی شرکت پست با حضور حسین مهری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل، نعمتی عضو هیات مدیره ،مهندس قائمی مشاور مدیرعامل شرکت پست، عضو کارگروه ملی GNAF و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران،نمایندگان استانداری اصفهان، مرکز آمار ایران، سازمان های ثبت اسناد و املاک و نقشه برداری کشور ،شهرداری تهران، مدیران پست استان های تهران، مشهد، اصفهان، بوشهر، قم  و قزوین و جمعی از مدیران ستادی شبکه پستی برگزار شد.

حسین مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست در این جلسه با بیان این که فاز نخست پروژه ملیGNAf  به زودی در تهران افتتاح خواهد شد از اجرای این طرح در شهرهای مشهد، اصفهان، بوشهر، قم و قزوین در آینده نزدیک خبر داد.

وی با بیان این که پروژه GNAf یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی به شمار می رود افزود: در پیاده سازی طرح ، شهر تهران الگویی مناسب برای دیگر شهرها می باشد.

مهری با اشاره به اهمیت طرح اظهار امیدواری کرد: فاز نخست پروژه GNAf در سال 96 در تمامی شهرها و روستاهای کشور  اجرایی شود.

مدیرعامل پست خاطرنشان کرد: تهیه اسناد بالادستی و دستورالعمل جامع از الزامات این طرح بوده که باید به زودی تدوین و ابلاغ شود تا همه دست اندرکاران و متولیان اجرای پروژه از یک رویه مشخص پیروی کنند.

مدیرعامل با اشاره به تعیین تکلیف معابر بی نام و ساختمان های بدون پلاک اظهار داشت: این مهم از فاکتورهای اصلی استانداردسازی نشانی می باشد؛ از این رو شهرداری ها و استانداری ها می بایست با جدیت این مسئله را پی گیری نمایند.

وی با بیان این که تحقق بهینه طرح منوط به مشارکت و عزم جدی تمامی استان ها می باشد بر اجرای برنامه های تدوین شده در زمان بندی مشخص شده تاکید کرد.

رییس هیات مدیره نقشه های مورد استفاده در طرح را به عنوان پایه و اساس کار خواند و  خواستار همکاری گسترده متولیان تهیه نقشه به ویژه سازمان نقشه برداری در زمینه تهیه نقشه های مورد نیاز اماکن شد.

مهری با بیان این که بدیهی است GNAf کار جدیدی در کشور محسوب می شود و مشارکت دستگاهی را می طلبد اظهار داشت: نقش استانداری ها در به ثمر رسیدن این طرح بسیار برجسته بوده و همراهی تمامی مسئولین استان به ویژه استانداران استان های پایلوت در جلسات کارگروه قابل تقدیر است.

مدیرعامل همچنین درخصوص انتخاب استان ها پایلوت طرح اعلام گفت: استان هایی که به عنوان پایلوت انتخاب شدند از زیرساخت های مناسبی برخوردار می باشند.

وی اظهار امیدواری کرد با اجرای پایلوت طرح مشکلات شناسایی گردیده و بتوانیم برای سایر استان ها مسیر را با شتاب،دقت و صحت بیشتر طی نماییم.

رییس هیات مدیره تجمیع اطلاعات را موجب هم افزایی دانست و خاطرنشان کرد: باید با این نگرش و همچنین نگاه ملی و فرابخشی تمامی سازمان ها و دستگاه هایی که متولی اطلاعات مکانی هستند آمار مربوطه را به اشتراک گذارند.

مهری افزود: شرکت ملی پست جزو نخستین حوزه هایی است که اطلاعات خود را در شبکه ملی اطلاعات ارایه کرده است.

در ادامه قائمی با بیان این که فرایند مکانیزه به روز رسانی اطلاعات بین شهرداری و شرکت پست در شهر تهران تعریف شده افزود: با همکاری های مشترک صورت گرفته بین شهرداری تهران و شرکت پست در خصوص راه‌اندازی سرویس GNAF فاز نخست این پروژه آماده بهره برداری است.

وی آمادگی شهرداری تهران را برای انتقال تجارب خود به سایر استان ها اعلام کرد.

براساس این گزارش در این جلسه مقرر شد در جلسات آتی سهم هریک از نهادها و دستگاه های متولی GNAFاز اطلاعات قابل ارایه در پروژه در قالب یک پیشنهاد مشخص ارایه شود. همچنین موانع موجود در بهره برداری از اطلاعات و نقشه های تدوین شده در سازمان نقشه برداری پی گیری و راهکارهای مشخص ارایه شود.

جوادی نیز در آغاز جلسه به تشریح گزارشی از اقدامات صورت گرفته درخصوص اجرا و پیاده سازی پروژه GNAf پرداخت.

سایرحاضران نیز نقطه نظرات و دیدگاه های خود را مطرح  کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی درعرصه ارتباطات، تنظیم و اعمال سیاست ها و راهبردهای کلان در زمینه برنامه ریزی، تاسیس، تجهیز و توسعه واحدهای پستی و گسترش خدمات پستی به سراسر کشور، در راستای انطباق با روزآمدترین پیشرفت های فناوری ارتباطات ،تحت نظارت و وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال 1366 در قالب شرکت دولتی تاسیس و فعالیت آ ن رسماً در سال 1367 آغاز شد. با نظر به تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، گسترش خصوصی سازی، توسعه رقابت پذیری وآزادسازی فعالیت های پستی، درسال 1387 فرایند واگذاری این شرکت به تصویب هیات محترم وزیران رسید. شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از بیش از 16 هزار نیروی انسانی، 29 هزار نقطه تماس، 5000 مسیرمبادله پستی وجابجایی روزانه بیش از سه میلیون مرسوله ،به عنوان سازمانی پویا و کارآمد با تجربه ای طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روز افزون و رو به تحول مشتریان، با اجرای برنامه جامع و زیربنایی،موفق شده است همپای جامعه جهانی پستی ، خدمات گوناگون پستی را با استفاده از آخرین تحولات عرصه فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات به مشتریان ارائه دهد. نگاهی گذرا به توفیقات ودستاوردهای شرکت پست در سطح ملی و بین المللی از جمله رشد شاخص های پستی، اصلاح ساختار شبکه، عرضه خدمات مناسب، توسعه ارتباطات الکترونیکی پستی و حضور موثر در مجامع جهانی پستی، گواهی روشن بر توانمندی و کارایی شبکه عظیم پستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]