اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617118045641

مدیرعامل پست در اجلاس مدیران عامل کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی خبرداد

برقراری پست پیشتاز بین ایران و فرانسه

کد: 13950617118045641

http://goo.gl/FkAVgq

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل پست در نخستین اجلاس روسای هیات مدیره و مدیران عامل پست کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی در پاریس حضور یافت.

برقراری پست پیشتاز بین ایران و فرانسه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، روز گذشته همزمان با پانزدهم شهریورماه مقارن با پنجم سپتامبر 2016،نخستین اجلاس روسای هیات مدیره و مدیران عامل پست کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی تحت عنوان "هدایت رشد کسب و کار در اقتصادهای جدید و رویه‌های غیر سازگار" در پاریس گشایش یافت.

هدف از برگزاری این اجلاس تعامل و تبادل نظر رهبران صنعت پست در زمینه نقش ادارات پست در محیط‌های کسب و کاری و تداوم ایفای نقش پست در توسعه اقتصاد ملی است.
همچنین این همایش فرصت مغتنمی را برای تکمیل اطلاعات در رابطه با رخدادهای اخیر ادارات پست در سطح جهان به‌ویژه در زمینه تجارت الکترونیک و سرویس‌های نوین و مالی پستی فراهم می کند.
تعیین موقعیت راهبردی پست در افق رقابتی سریعا در حال تغییر تجارت الکترونیک؛ خرده‌فروشان الکترونیک و بازاریاب‌های الکترونیک؛ مشتری یا رقیب و سرویس های مالی پستی در عصر دیجیتال مهم ترین محورهای این اجلاس است.
موضوعات اصلی این نشست با حضور سخنرانان مختلف به‌تفصیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
براساس این گزارش در حاشیه این مراسم مدیران عامل پست کشورهای شرکت‌کننده با یکدیگر ملاقات و درخصوص موضوعات مختلف پیش روی صنعت پست بحث و تبادل نظر کردند.
در همین ارتباط، مهندس مهری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به اتفاق کرمی، مدیرکل دفتر امور پست بین‌الملل با برخی از مدیران عامل پست کشورهای عضو اتحادیه ملاقات و گفتگو کرد.
مهندس مهری در دیدار فیلیپ وال، مدیرعامل پست فرانسه ضمن تاکید بر توسعه همکاری‌های دو جانبه پستی اظهار داشت: این امر می‌تواند به ارتقای کیفیت خدمات و تنوع بخشی سرویس‌های قابل ارائه به مردم دو کشور کمک شایانی کند.
مدیرعامل با اشاره به حضور قابل توجه ایرانیان مقیم فرانسه خواستار گسترش خدمات پستی بین دوکشور به ویژه برقراری سرویس پیشتاز شد.
وال نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور هیات ایرانی در این مراسم خاطرنشان کرد:با توجه به وجود روابط نزدیک دو کشور، طرفین می‌توانند همکاری‌های پستی خود را توسعه بخشند.
مدیرعامل پست فرانسه ضمن استقبال از پیشنهاد مهندس مهری در زمینه ایجاد سرویس پست پیشتاز  قول مساعد داد این موضوع هرچه زودتر عملیاتی شود.
همچنین حمایت متقابل از مواضع یکدیگر در کنگره بیست و ششم اتحادیه پستی جهانی در استانبول ترکیه از دیگر موضوعات مورد توافق طرفین در این دیدار بود.
براساس این گزارش ملاقات با دکتر اسکار آگواد، وزیر ارتباطات و آقای ایریگون مدیرعامل پست آرژانتین از دیگر برنامه های مهندس مهری در این سفر بود.
در این ملاقات چالش‌های صنعت پست، تجارت الکترونیک، توسعه همکاری‌های پستی و برقراری سرویس‌های جدید بین دو کشور بین طرفین مورد بحث و مذاکره قرار گرفت.
مدیرعامل پست ضمن اشاره به کاندیداتوری جمهوری اسلامی ایران برای عضویت در شورای راهبری اتحادیه پستی جهانی خواستار حمایت این کشور از پست ایران شد.
دکتر آگواد ضمن استقبال از موضوع مذکور عنوان کرد: هنوز درخصوص موضوع عضویت در شورای‌های اتحادیه در آن کشور تصمیم‌گیری نهایی صورت نگرفته لیکن حمایت از کاندیداتوری جمهوری اسلامی ایران قطعا مد نظر قرار خواهد گرفت.
توسعه همکاری های پستی و حمایت از مواضع مشترک دو کشور در کنگره آتی نیز از جمله مهمترین موضوعاتی بود  که رییس هیات مدیره در ادامه ملاقات‌های خود با مدیران عامل پست کشورهای ژاپن، مالت، روسیه، و لاتویا در میان گذاشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی درعرصه ارتباطات، تنظیم و اعمال سیاست ها و راهبردهای کلان در زمینه برنامه ریزی، تاسیس، تجهیز و توسعه واحدهای پستی و گسترش خدمات پستی به سراسر کشور، در راستای انطباق با روزآمدترین پیشرفت های فناوری ارتباطات ،تحت نظارت و وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال 1366 در قالب شرکت دولتی تاسیس و فعالیت آ ن رسماً در سال 1367 آغاز شد. با نظر به تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، گسترش خصوصی سازی، توسعه رقابت پذیری وآزادسازی فعالیت های پستی، درسال 1387 فرایند واگذاری این شرکت به تصویب هیات محترم وزیران رسید. شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از بیش از 16 هزار نیروی انسانی، 29 هزار نقطه تماس، 5000 مسیرمبادله پستی وجابجایی روزانه بیش از سه میلیون مرسوله ،به عنوان سازمانی پویا و کارآمد با تجربه ای طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روز افزون و رو به تحول مشتریان، با اجرای برنامه جامع و زیربنایی،موفق شده است همپای جامعه جهانی پستی ، خدمات گوناگون پستی را با استفاده از آخرین تحولات عرصه فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات به مشتریان ارائه دهد. نگاهی گذرا به توفیقات ودستاوردهای شرکت پست در سطح ملی و بین المللی از جمله رشد شاخص های پستی، اصلاح ساختار شبکه، عرضه خدمات مناسب، توسعه ارتباطات الکترونیکی پستی و حضور موثر در مجامع جهانی پستی، گواهی روشن بر توانمندی و کارایی شبکه عظیم پستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]