اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950612110025641

برگزاری همایش پست استان زاگرس نشین در لرستان

کد: 13950612110025641

http://goo.gl/N0uvqV

، تهران , (اخبار رسمی): همایش ادارات کل پست استان های زاگرس نشین با حضور عضو هیات مدیره در لرستان برگزار شد.

برگزاری همایش پست استان زاگرس نشین در لرستان

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، همایش استان های حوزه غرب کشور تحت عنوان همایش مدیران پست استان‌های زاگرس نشین در لرستان با حضور نجاری عضو هیات مدیره ،هادوی مدیر کل دفتر عملکرد و کیفیت، غضنفری مدیرکل منابع توسعه انسانی استانداری و مدیران و کارشناسان استان های کرمانشاه، سنندج، همدان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، مرکزی، اصفهان و قم با هدف دستیابی به راهکارها و برنامه های شرکت با توجه به ابلاغ اساسنامه جدید شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
نجاری ضمن تشریح اساسنامه جدید شرکت پست گفت: با توجه به اساسنامه جدید دو اپراتور بخش خصوصی وارد بازار رقابت خواهند شد که مردم در کنار شرکت ملی پست می توانند از خدمات اپراتورها نیز استفاده نمایند.
عضو هیات مدیره با اشاره به ورود اپراتورهای پستی در آینده نزدیک عنوان کرد: با توجه به ورود رقبای پستی، شرکت ملی پست باید با کاهش قیمت تمام شده، متنوع سازی خدمات و اصلاح فرایندها و ساختار ،ساده سازی و  چابک سازی در این عرصه حضور یابد.
وی با بیان این که اساسنامه جدید وضعیت شبکه را از بلاتکلیفی خارج نموده اظهار داشت:در گذشته با توجه به بلاتکلیفی شرکت انجام هر کاری با مشکل مواجه بود ولی خوشبختانه این وضعیت پایان یافت و راه برای انجام اموری نظیر توسعه کسب و کار، توسعه سرمایه گذاری، تبدیل وضعیت نیروی انسانی هموار گردیده است.   
عضو هیات مدیره گفت: مهم ترین موضوعات اساسنامه جدید، تهیه زیرساخت های جدید و لازم برای اجرای دولت الکترونیک؛زیرساخت های لازم جهت اجرای پروژه جی نف؛ الزام دستگاه ها به ارائه خدمات برون سپاری از طریق شرکت پست ؛ ورود دو اپراتور جدید و ارائه تمامی خدمات به اقصی نقاط کشور می باشد.
عضو هیات مدیره با بیان این که در کشورهای پیشرفته ارتباط بین دولت و مردم براساس استفاده از بسترهای الکترونیکی که در اختیار پست می باشد انجام می پذیرد افزود: پروژه جی نف با توجه به اهمیت آن در اقتصاد کشور  به عنوان یکی از پروژه های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی معرفی گردیده است که به زودی دبیرخانه آن در استان تشکیل می شود.
وی با بیان این که اساسنامه تدابیر خوبی به منظور توسعه تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی در شرکت ملی پست پیش بینی شده است ادامه داد: براساس قانون علاوه بر وظایف قبلی متولی بحث تجارت الکترونیک داخل و خارج کشور شرکت ملی پست می باشد که مردم باید از طریق سامانه گیت وی شرکت پست امور خود را انجام دهند که این مهم علاوه بر تسریع انجام فرایندها ، نظارت بهینه  بر کمیت و کیفیت کار را موجب خواهد شد.
غضنفری نیز با اشاره به شعار سال جاری تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل" گفت: اجرای هر برنامه و کاری باید در گروی حمایت و مشارکت مردم باشد چرا که تجربه ثابت کرده هر کاری که با مشارکت مردم انجام پذیرفته پایداری و دوام بیشتری خواهد داشت .
وی با اشاره به اتفاقات خوب شبکه پستی گفت: تعیین تکلیف واصلاح ساختار جدید شرکت امری نکو برای این شبکه به شمار می رود چرا که  تقویت درآمد زایی ،توسعه سرویس ها و ارتقای کیفیت خدمات را به دنبال خواهد داشت.
مدیرکل توسعه منابع انسانی استانداری درخصوص شعار پست هوشمند اظهار داشت: این شعار در راستای  تحقق دولت الکترونیک صورت گرفته و شرکت پست با برنامه ریزی جدی در جهت شناسایی نیازهای مردم و گسترش تعامل با سازمان ها و نهادهای کشور ،این مهم را به بهترین نحو اجرا خواهد نمود.
سلیمانی مدیرکل پست استان لرستان نیز هدف از برگزاری این همایش را گسترش تعامل و ایجاد هم افزایی و ارائه راهکار مناسب جهت اجرای اساسنامه جدید شرکت عنوان کرد و بیان داشت: بی تردید برگزاری این همایش استان ها را در نیل به اهداف مورد نظر شرکت یاری خواهد نمود.
وی افزود: با تشکیل کارگروهی متشکل از استان های مورد نظر و تعاملات بیشتر و معرفی سرویس های شاخص هر استان می توان برای سایر استان هایی که موفق به اجرای سرویسی نشده اند برنامه و راهکار مناسب را ارائه تا استان ها نسبت به پیاده سازی آن اقدام نمایند.
براساس این گزارش همایش پست استان های زاگرس نشین تا فردا ادامه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی درعرصه ارتباطات، تنظیم و اعمال سیاست ها و راهبردهای کلان در زمینه برنامه ریزی، تاسیس، تجهیز و توسعه واحدهای پستی و گسترش خدمات پستی به سراسر کشور، در راستای انطباق با روزآمدترین پیشرفت های فناوری ارتباطات ،تحت نظارت و وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال 1366 در قالب شرکت دولتی تاسیس و فعالیت آ ن رسماً در سال 1367 آغاز شد. با نظر به تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، گسترش خصوصی سازی، توسعه رقابت پذیری وآزادسازی فعالیت های پستی، درسال 1387 فرایند واگذاری این شرکت به تصویب هیات محترم وزیران رسید. شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از بیش از 16 هزار نیروی انسانی، 29 هزار نقطه تماس، 5000 مسیرمبادله پستی وجابجایی روزانه بیش از سه میلیون مرسوله ،به عنوان سازمانی پویا و کارآمد با تجربه ای طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روز افزون و رو به تحول مشتریان، با اجرای برنامه جامع و زیربنایی،موفق شده است همپای جامعه جهانی پستی ، خدمات گوناگون پستی را با استفاده از آخرین تحولات عرصه فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات به مشتریان ارائه دهد. نگاهی گذرا به توفیقات ودستاوردهای شرکت پست در سطح ملی و بین المللی از جمله رشد شاخص های پستی، اصلاح ساختار شبکه، عرضه خدمات مناسب، توسعه ارتباطات الکترونیکی پستی و حضور موثر در مجامع جهانی پستی، گواهی روشن بر توانمندی و کارایی شبکه عظیم پستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش