اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950612110045641

سرپرست پست آذربایجان شرقی معرفی شد

کد: 13950612110045641

http://goo.gl/C3xdRU

، تهران , (اخبار رسمی): سرپرست پست آذربایجان شرقی معرفی شد.

سرپرست پست آذربایجان شرقی معرفی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، روز جاری دهم شهریورماه طی مراسمی با حضور نعمتی عضو هیات مدیره پست،  نواداد معاون استاندار آذربایجان شرقی، احمد زاده مدیرکل دفتر مدیرعامل و جمعی از مدیران مخابرات، پست بانک، اداره کل فناوری اطلاعات و دیگر نهادها و سازمان های استان، محمد پوربزرگ به عنوان سرپرست اداره کل پست آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات محمدرضا احمدیان مدیرکل سابق تقدیر و تجلیل شد.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست در این مراسم پتانسیل و ظرفیت های بالقوه استان را بالا دانست و افزود: با مدیریت صحیح و شناخت بهینه نیازهای مخاطبان و بازار خدمات می توان در بازار رقابت سهم شرکت را افزایش داد.
وی با بیان این که پست باید با ارتقای کیفیت خدمات به انتخاب نخست مشتری تبدیل گردد اظهار داشت: باید اصل مشتری مداری نزد تمامی لایه های سازمان پذیرفته شود تا شاهد ارتقای جایگاه پست باشیم.
نعمتی ایجاد حس همکاری،مشارکت و مالکیت را از جمله عوامل انگیزشی خواند و افزود: باید با مشارکت پذیری  و ورود تفکرات و ایده های جدید رونق و تنوع خدمات و در نهایت رضایت مشتریان را موجب گردیم.
عضو هیات مدیره در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به همجواری استان آذربایجان شرقی با کشورهای همسایه، تبریز را پل ارتباطی اروپا دانسته و بیان داشت: باید با تلاش بیشتر در جهت معرفی خدمات و محصولات شبکه پستی و ایجاد بسترهای مناسب و تهیه تجهیزات و امکانات به روز و هوشمندسازی به بازارهای کشورهای منطقه دست یافته و با توسعه خرید و فروش اینترنتی به بازارهای بین المللی نیز ورود یابیم.
دکتر نواداد نیز ضمن گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، پست را از جمله نهادهای خدمت رسان استان معرفی کرد و گفت: این شبکه با پی گیری های مستمر و به روز رسانی خدمات و نیز تعاملات انجام یافته با سایر سازمان ها نقش مثبت، پویا و فعالی را در استان ایفا نموده است.
مدیرکل دفتر مدیر عامل نیز پست استان آذربایجان شرقی را دارای پتانسیل های نهفته دانست و افزود: با توجه به جایگاه صنعتی و اقتصادی این استان باید از تمام ظرفیت ها و فرصت ها در جهت افزایش سهم از بازار تلاش نمود و جایگاه استان را ارتقا داد .
احمدزاده به تغییرات استراتژیکی پست از پست نامه به کالا و خدمات اشاره  نمود و عنوان کرد: پست باید به سوی کاهش قیمت تمام شده خدمات رفته و با ایجاد ارزش افزوده، ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی، به روز رسانی و هوشمند سازی خدمات، چابک سازی فرایندها در جهت افزایش حجم بازار حرکت کند.
احمدزاده در ادامه ضمن تقدیر از احمدیان برای پور بزرگ،سرپرست جدید پست استان آرزوی موفقیت کرد.
سپس احمدیان گزارشی از عملکرد دوره مدیریت خود ارائه کرد.
پوربزرگ نیز ضمن سخنانی به برنامه های آتی استان در جهت ارتقای کیفی و رتبه استانی با نگرش نظام مند در هزینه و درآمد اشاره نمود و خواستار همکاری تمام واحدهای پستی در جهت تحقق اهداف شرکت شد.
در پایان حکم انتصاب پوربزرگ به وی اعطا و از زحمات احمدیان نیز تجلیل شد.
براساس این گزارش نعمتی و احمدزاده همچنین از واحدهای پستی اداره کل پست استان بازدید و از نزدیک با کارکنان پست استان دیدار کردند . 
بازدید از ناحیه پستی شهدا ( خانه مجتهدی ها ) دیگر برنامه نعمتی در این سفر بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی درعرصه ارتباطات، تنظیم و اعمال سیاست ها و راهبردهای کلان در زمینه برنامه ریزی، تاسیس، تجهیز و توسعه واحدهای پستی و گسترش خدمات پستی به سراسر کشور، در راستای انطباق با روزآمدترین پیشرفت های فناوری ارتباطات ،تحت نظارت و وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال 1366 در قالب شرکت دولتی تاسیس و فعالیت آ ن رسماً در سال 1367 آغاز شد. با نظر به تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، گسترش خصوصی سازی، توسعه رقابت پذیری وآزادسازی فعالیت های پستی، درسال 1387 فرایند واگذاری این شرکت به تصویب هیات محترم وزیران رسید. شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از بیش از 16 هزار نیروی انسانی، 29 هزار نقطه تماس، 5000 مسیرمبادله پستی وجابجایی روزانه بیش از سه میلیون مرسوله ،به عنوان سازمانی پویا و کارآمد با تجربه ای طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روز افزون و رو به تحول مشتریان، با اجرای برنامه جامع و زیربنایی،موفق شده است همپای جامعه جهانی پستی ، خدمات گوناگون پستی را با استفاده از آخرین تحولات عرصه فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات به مشتریان ارائه دهد. نگاهی گذرا به توفیقات ودستاوردهای شرکت پست در سطح ملی و بین المللی از جمله رشد شاخص های پستی، اصلاح ساختار شبکه، عرضه خدمات مناسب، توسعه ارتباطات الکترونیکی پستی و حضور موثر در مجامع جهانی پستی، گواهی روشن بر توانمندی و کارایی شبکه عظیم پستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]