اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050168865609

سازمان فضایی ایران برگزار می کند

دوره های آموزشی پروژه ماهواره کوچک دانشجویی

کد: 1395050168865609

http://goo.gl/0hZueO

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان فضایی ایران با مشارکت سازمان همکاری های فضایی منطقه آسیا و اقیانوسیه(APSCO ) دوره آموزشی بین المللی تحت عنوان "طراحی ماموریت و برنامه ریزی پروژه ماهواره کوچک دانشجویی( sss)" را برگزار می کند.

دوره های آموزشی پروژه ماهواره کوچک دانشجویی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان فضایی ایران: این دوره آموزشی با هدف کسب دانش از کشورهای صاحب نام فناوری فضایی همچون چین، در حوزه طراحی و ساخت ماهواره های دانشجویی طرح ریزی شده است. دوره فوق با دو رویکرد علمی و عملی و همچنین ارائه تجارب پژوهش های موفق توسط تیمی از اساتید برجسته ایرانی و خارجی و با حضور شرکت کنندگانی از کشورهای ایران، چین، ترکیه، پاکستان، بنگلادش، تایلند، مغولستان و پرو برگزار خواهد شد.
از مهمترین اهداف این دوره آموزشی، استفاده حداکثری از اساتید خارجی مطرح و انتقال دانش فنی به متخصصین و دانشجویان نخبه حوزه فضایی کشور است.گفتنی است این دوره از  تاریخ 4 مرداد تا 10 مرداد سال جاری در تهران برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فضایی ایران

جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی ار معدود کشورهای منطقه خاورمیانه، از سابقه طولانی در زمینه ارتباطات ماهواره‌ای برخوردار است و از سال 1348 با عضویت در برخی از مجامع بین‌المللی مرتبط با فضا خود را به عنوان کشوری پیشرو در امر هوافضا به دنیا معرفی کرده است.پرتاب موفقیت آمیز ماهواره امید با ماهواره بر سفیر امید پرتابگر ساخت جمهوری اسلامی ایران،پرتاب کاوشگرهای 3،2،1 و 4 و محموله های زیستی با پرتابگرهای کامل بومی و ایرانی در راستای اجرای پروژه اعزام انسان به فضا،پرتاب موفقیت آمیز ماهواره رصد 1،پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نوید علم و صنعت،طراحی وساخت چندین ماهواره که به زودی با پرتابگر های داخلی به فضا پرتاب خواهند شد،از جمله اهم فعالیت ها و پروژه هایی است که در حوزه فناوری فضای در حال انجام است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش