اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050269205359

تقسیم سود 120 ریال سهام توسط بانک دی

کد: 1395050269205359

https://goo.gl/b32Awv

، تهران , (اخبار رسمی): مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بانک دی روز پنجشنبه 31 تیرماه 95 با حضور حدود 76 درصد سهامداران برگزار شد.

مجمع بانک دی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک دی در ابتدای مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بانک دی علی‌رضا عاطفی‌فر ـ سرپرست بانک دی ـ ضمن خیرمقدم به سهامداران از میرمرادی، نماینده سهامدار اصلی دعوت کرد تا به عنوان رییس مجمع آغاز کننده مراسم باشد.

وی نیز از کشاورز به عنوان منشی جلسه و نمایندگان شرکت کشتیرانی و نماینده سهامداران به عنوان ناظران برای عضویت در هیات رییسه دعوت کرد که این ترکیب مورد تایید اکثریت حاضران قرار گرفت. همچنین نماینده بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس از دیگر اعضای هیات رییسه بودند. در این جلسه برای بررسی صورت‌های مالی بانک، گزارش عملکرد هیات مدیره به مجمع عمومی ارائه شد.

سرپرست بانک دی در ادامه با تشریح عملکرد بانک در سال 94 به ارائه برنامه‌های سال 95 پرداخت و گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر فرصتی دست داد تا کارنامه مثبت بانک دی را در گزارش پیش روی به سهامداران ارجمند تقدیم کنیم.

وی گفت: بی تردید این توفیق حاصل نمی‌شد مگر با سعی و تلاش خالصانه همکاران متعهد و متخصص، اعتماد مشتریان گرامی و همراهی سهامداران گران‌قدر بانک که با حضور مستمر و موثر خود، ما را در مسیر موفقیت بانک حامی بوده‌اند، بنابراین وظیفه خود می‌دانیم سپاس و قدردانی خالصانه خود را از همه عزیزان اعلام داریم.

سرپرست بانک دی با اشاره به اینکه سال 1394 دشوارترین سال اقتصادی ایران پس از انقلاب بود، خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت بیشترین تلاش مدیران و کارشناسان بانک در بهبود کمی و کیفی محصولات و خدمات و ایجاد آمادگی برای ارائه خدمات مطلوب و متنوع و متناسب با نیازهای مشتریان و همچنین ارتقاء شاخص‌های عملکردی بانک بوده که نشان از تلاش و تجربه همکاران دارد.

وی کاهش نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی را از رویدادهای مهم سال 1394 عنوان کرد و گفت: در سال 1394 دو بار نرخ سود سپرده و تسهیلات کاهش یافت به طوری که نرخ سود سپرده ابتدا در تابستان 94 به 20 درصد و مجددا در زمستان به 18 درصد کاهش یافت و در ادامه به 15 درصد رسید. همچنین سود تسهیلات از 24 درصد در ابتدای سال به 20 درصد در پایان سال رسید.

عاطفی‌فر در ادامه به دستاوردها و موفقیت‌های بانک دی در سال 94 اشاره کرد و گفت: بانک دی امروز با تحقق کامل EPS و مقدار بیشتری سود پیش‌بینی شده برای سال 94 گام بلند در مسیر رشد خود برداشت و پیامی مثبت به سهامداران ارائه کرد. خوشبختانه اکنون بانک دی با دارا بودن سهم 1.8 درصدی از نقدینگی کل کشور در جایگاه 56 از صد شرکت برتر کشور قرار دارد.

سرپرست بانک دی افزود: بانک دی با مدیریت هوشمند منابع و مصارف توانسته است در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، در سال اقتصاد مقاومتی با پشتیبانی از طرح‌های توسعه‌ای و همچنین تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی قدم‌های بزرگی بردارد که این سیاست را در سال 95 با قدرت ادامه خواهد داد.

وی بانک دی را با پیاده‌سازی 26 زیرسیستم بانکی، بانک تمام هوشمند نامید و تاکید کرد: در حال حاضر بانک علاوه بر اینکه در حوزه بانکداری الکترونیک و فن‌آوری‌های نوین گام‌هایی اساسی برداشته توانسته است در قالب یک گروه مالی منسجم شرکت‌های تابعه خود را نیز در مسیر تحقق اهداف اقتصاد ملی یاری کند. اکنون صرافی دی فعالیت خود را به نحو احسن آغاز کرده است، همچنین بیمه دی با افزایش 308 درصدی در سرمایه و افزایش قدرت توانگری در بازار با پشت سر گذاشتن همه موانع، شرکتی معتبر در عرصه صنعت بیمه کشور است.

سرپرست بانک دی همچنین با ارائه آماری از میزان رشد سپردها و تسهیلات بانک به رعایت بهداشت اعتباری به عنوان یکی از اصول راهبردی بانک دی اشاره کرد و افزود: بانک دی همواره در راستای صیانت از سرمایه‌های سهامداران و مشتریان، خود را ملزم به رعایت بهداشت اعتباری و مراقبت از تسهیلات ارائه شده می‌داند و اقدامات مختلفی از جمله رصد و کنترل روزانه تسهیلات پرداخت شده و تعهدات ایجاد شده از طریق گزارشگیری از نرم افزار جامع بانک و مطابقت با ضوابط جاری بانک را در دستور کار دارد.

در پایان مجمع عمومی عادی نیز رای گیری برای موارد زیر انجام و مورد تایید اکثریت اعضا قرار گرفت:

ـ تصویب صورت‌های مالی سال 94

ـ تقسیم سود به میزان هر سهم 120 ریال

ـ انتخاب موسسه حسابرسی هوشیار بهمند به عنوان بازرس اصلی و موسسه بهمند به عنوان بازرس علی‌البدل

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک دی

بانک دی در راستای تحقق اهداف خود، به انجام کلیه عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی (ریالی و ارزی) در چارچوب قوانین و مقرارت جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا در حوزه جغرافیایی مورد عمل خود، اقدام خواهد کرد. واژه دی در ایران باستان به معنای آفریدن، ساختن و بخشودن است و دادار در فارسی از همین ریشه گرفته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه