اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050571205615

29 تا 30 شهریورماه برگزار می شود

جشنواره ملی طراحی سوغات در منطقه ‌آزاد ارس

کد: 1395050571205615

https://goo.gl/PnYqDH

، تبریز , (اخبار رسمی): نخستین جشنواره ملی طراحی سوغات در منطقه ‌آزاد ارس برگزار می‌شود

جشنواره ملی طراحی سوغات در منطقه ‌آزاد ارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس،  نخستین جشنواره ملی طراحی سوغات و هدایای منطقه آزاد ارس با عنوان کادوست از 29‌تا 30 شهریور ماه در منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد.
بخش اصلی این جشنواره مسابقه طراحی سوغات و هدایای فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد ارس بوده و از محورهای اصلی این جشنواره می توان به بناهای تاریخی جاذبه های طبیعی و شاخه های قومی فرهنگی منطقه آزاد ارس اشاره کرد.
 علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا 25 مرداد ماه 1395 در قالب یک شیت 50 در 70 سانتی متری به دبیرخانه این جشنواره واقع در تبریز بلوار آزادی میدان حکیم نظامی داشگاه هنر اسلامی تبریز دانشکده طراحی اسلامی ارسال و جهت کسب اطلاعات می توانند به آدرس اینترنتی www.art.arasfz.ir مراجعه کنند.
گفتنی است در پایان این جشنواره به نفرات اول تا سوم به ترتیب 30، 20 ،10 میلیون ریال جایزه نقدی به همراه لوح تقدیر و تندیس کادوست اهدا خواهد شد.
گفتنی است  29 و 30 شهریور ماه زمان تعیین شده برای نمایشگاه این جشنواره بوده و 31 شهریورماه زمان اختتامیه این جشنوارهتعیین شده است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار