اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050571215641

در ششمین جلسه کارگروه پروژه ملی مدیریت نشانی مکان محور

نشانی استاندارد سه سیلابی تصویب شد

کد: 1395050571215641

https://goo.gl/Ve9qoR

، تهران , (اخبار رسمی): در ششمین جلسه کارگروه پروژه ملی مدیریت نشانی مکان محور استاندارد سازی نشانی ها به صورت سه سیلابی تصویب شد.

نشانی استاندارد سه سیلابی تصویب شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت پست، در ششمین جلسه کارگروه ملی پروژه ملی GNAF که با حضور  مهری؛رییس هیات مدیره و مدیرعامل،  میرزایی؛ سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیرعامل و مدیرکل جغرافیایی و کدگاری پستی کشور، ترابی,مدیرکل روابط عمومی ، نمایندگان دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ چهارم مرداد ماه 1395 و جمعی از کارشناسان مربوطه در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی شرکت پست برگزار شد، مقرر شد نشانی به صورت سه سیلابی و به شکل نام محله ، معبر اصلی به اضافه معبر آخر و  پلاک استانداردسازی شود و مبنای کار مردم و سازمان ها قرار گیرد.
 مهری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل با تاکید بر اجرای مصوبه سه سیلابی شدن آدرس ها اعلام کرد: همه مردم و سازمان ها مکلف هستند تا آدرس را به این صورت اعلام نمایند و این شکل را مبنای کار خود قرار دهند و افزود : در این زمینه باید فرهنگ سازی های لازم صورت بگیرد .
 مدیرعامل با تشریح اهمیت و ضرورت اجرای سریع و بهینه طرح ملی مدیریت نشانی مکان محور خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا در دولت تدبیر و امید پروژه مدیریت نشانی مکانی محور به نتیجه رسیده و مردم و سازمان ها از آثار و برکات این طرح بهره مند شوند.
رییس هیات مدیره به با بیان اینکه پروژه اقتصاد مقاومتی از ماه گذشته با تایید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور و با حضور دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از پروزه های اصلی اقتصاد مقاومتی پذیرفته شده است، افزود: این برنامه در قالب سه بخش کدپستی، پروزه مدیریت نشانی مکان محور و سیماک دنبال خواهد شد.
وی همچنین از بررسی مشکلات و موانع این کارگروه با حضور معاون اول رییس جمهور خبر داد و گفت: این امر خود موجب رونق بیشتر این طرح می شود.
در ادامه  میرزایی، سرپرست حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیرعامل و مدیرکل کدگذاری و جغرافیایی پستی کشور از کمیته های سرویس های موردنیاز پروژه GNAF ، نشانی استاندارد ملی و همکاری میان شرکت پست و مرکز آمار ایران در زمینه اجرای سرشماری نفوس و مسکن سال 95 گزارشی کامل ارائه داد.
همچنین ترابی، مدیرکل روابط عمومی با برشمردن اهمیت اطلاع رسانی و معرفی این طرح ملی عنوان کرد:  طی ماه گذشته در رسانه های مختلف اطلاع رسانی گسترده در این زمینه صورت گرفته و مصاحبه های متعددی با حضور مدیرعامل توسط خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب انجام شده است.
وی از تهیه کتابچه و بروشورهای تخصصی در حوزه سیماک و GNAF خبر داد و افزود: این اقلام جهت فرهنگ سازی طرح به سازمان های گروه هدف ارسال خواهد شد.
تدوین استراتژی رسانه ای در بحث GNAF و ابلاغ به کشور در ارتباط مدیران با اصحاب رسانه در استان ها و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی در خصوص معرفی طرح به همکاران و سازمان های ذیربط نیز از دیگر مواردی بود که مدیرکل روابط عمومی به آن اشاره کرد.
تومانیان مشاور شرکت پست در پروژه نشانی استاندارد مکان محور، نیز به دسته بندی مشکلات موجود و  اهداف مورد انتظار از نشانی اشاره کرد و به بررسی نتایج موجود از مشکلات نشانی براساس بررسی های میدانی در زمینه نام معابر و آدرس های موجود در بانک های اطلاعاتی پرداخت.
در پایان نمایندگان هر یک از کمیته های تخصصی کارگروه شامل نقشه، آدرس و سرویس و همچنین نمایندگان دو استان اصفهان و مشهد که طرح به پایلوت در آنها در حال اجرا می باشد گزارشی از اقدامات انجام شده در این راستا ارائه و در خصوص مشکلات و موانع موجود به همفکری و گفتگو پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی درعرصه ارتباطات، تنظیم و اعمال سیاست ها و راهبردهای کلان در زمینه برنامه ریزی، تاسیس، تجهیز و توسعه واحدهای پستی و گسترش خدمات پستی به سراسر کشور، در راستای انطباق با روزآمدترین پیشرفت های فناوری ارتباطات ،تحت نظارت و وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال 1366 در قالب شرکت دولتی تاسیس و فعالیت آ ن رسماً در سال 1367 آغاز شد. با نظر به تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، گسترش خصوصی سازی، توسعه رقابت پذیری وآزادسازی فعالیت های پستی، درسال 1387 فرایند واگذاری این شرکت به تصویب هیات محترم وزیران رسید. شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از بیش از 16 هزار نیروی انسانی، 29 هزار نقطه تماس، 5000 مسیرمبادله پستی وجابجایی روزانه بیش از سه میلیون مرسوله ،به عنوان سازمانی پویا و کارآمد با تجربه ای طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روز افزون و رو به تحول مشتریان، با اجرای برنامه جامع و زیربنایی،موفق شده است همپای جامعه جهانی پستی ، خدمات گوناگون پستی را با استفاده از آخرین تحولات عرصه فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات به مشتریان ارائه دهد. نگاهی گذرا به توفیقات ودستاوردهای شرکت پست در سطح ملی و بین المللی از جمله رشد شاخص های پستی، اصلاح ساختار شبکه، عرضه خدمات مناسب، توسعه ارتباطات الکترونیکی پستی و حضور موثر در مجامع جهانی پستی، گواهی روشن بر توانمندی و کارایی شبکه عظیم پستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]