اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050571405359

ارائه خدمات پولی بانک دی به صنعت نفت

کد: 1395050571405359

http://goo.gl/VA9UWN

، تهران , (اخبار رسمی): بانک دی و شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت با هدف گسترش سطح همکاری‌ها تفاهم‌نامه‌ امضا کردند.

صنعت نفت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک دی، علیرضا عاطفی‌فر ـ سرپرست بانک دی ـ در این مراسم اظهار کرد: بانک دی در سالی که مقام معظم رهبری آن را اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کرده‌اند، تلاش کرده است در این مسیر گام‌هایی اجرایی بردارد، به همین منظور حمایت از شرکت‌های داخلی و تولیدکنندگان در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در قالب تفاهم‌نامه‌های همکاری بانک دی آمادگی ارائه انواع خدمات و محصولات را به شرکت‌ها دارد، تصریح کرد: در توافق‌نامه‌ای که با شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت منعقد شده در سرفصل‌های متعددی خدمات پولی و بانکی ارائه خواهد شد.

به گفته وی بر این اساس بانک دی علاوه بر انجام کلیه امور اعتباری برای این شرکت‌، در زمینه اعطای تسهیلات و تامین مالی طرح‌های ویژه شرکت طبق ضوابط و مقررات بانک مرکزی و انجام مشاوره در حوزه مالی و بانکی خدمات ارائه خواهد کرد.

همچنین کریم بروفرد ـ مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت ـ نیز با تقدیر از بانک دی برای انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت، یک شرکت سهامی عام بوده و سهامدار عمده آن شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت است و فعالیت اصلی آن سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها، مجتمع‌ها و طرح‌های تولیدی، صنعتی، تجاری، خدماتی، فرهنگی به منظور ایجاد، راه اندازی و مشارکت در توسعه این گونه واحدهاست.

بر اساس این گزارش موضوع این تفاهم‌نامه که به امضای عاطفی‌فر سرپرست بانک دی، محمدعلی مورج عضو هیات مدیره بانک دی، کریم بروفرد مدیرعامل و علی آقا بابایی عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت رسید، عبارت است از ارائه خدمات و تسهیلات ارزی و ریالی بانکی به شرکت در چارچوب قوانین و مقررات بانکی در قبال تمرکز منابع و فعالیت‌های پولی و بانکی هلدینگ و شرکت‌های تابعه نزد بانک دی.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک دی

بانک دی در راستای تحقق اهداف خود، به انجام کلیه عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی (ریالی و ارزی) در چارچوب قوانین و مقرارت جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا در حوزه جغرافیایی مورد عمل خود، اقدام خواهد کرد. واژه دی در ایران باستان به معنای آفریدن، ساختن و بخشودن است و دادار در فارسی از همین ریشه گرفته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه