اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051073585641

معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات:

مهم ترین سرمایه پست اعتماد مردم است

کد: 1395051073585641

https://goo.gl/zwlp8j

، تهران , (اخبار رسمی): معاون حقوقی ، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از واحدهای ستادی و اجرایی پست استان سمنان بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

مهم ترین سرمایه پست اعتماد مردم است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت پست  معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اداره کل پست استان سمنان بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد .
 براری در آغاز این بازدید در جمع موزعین پست استان حضور یافت و از زحمات و تلاش های آنها تقدیر و تشکر نمود.
وی در این دیدار از اعتماد مردم به پست به عنوان مهم ترین سرمایه شبکه نام برد و بر حفظ این سرمایه ارزشمند از طریق ارایه خدمات خوب و با کیفیت تاکید کرد.
دکتر براری سپس در نشست با مدیرکل پست استان با اشاره به اهمیت نقش پست در اقتصاد مقاومتی در خصوص توسعه کسب و کارهای جدید و استفاده از ظرفیت گردشگری و صنایع دستی موجود در استان و اشتغال زایی اظهار داشت: ارتقای اقتصاد با توسعه کسب و کارهای جدید رونق خواهد گرفت که توسعه اشتغال و خلق ثروت را موجب خواهد شد.
معاون امور دولت و مجلس وزارت با اشاره به گستردگی پوشش شبکه پستی تصریح کرد:مویرگی بودن شبکه پستی و نفوذ آن به تمامی نقاط کشور اعم از روستایی و شهری نقطه قوت این مجموعه به شمار می رود.
وی مطالعه پست کشورهای موفق دنیا را در دستیابی به پست نوین ضروری دانست و بر تشکیل کمیته ای متشکل از اساتید دانشگاه و صاحبنظران در راستای توسعه تاکید کرد و گفت: با توجه به زیرساخت ها و پتانسیل های استان سمنان باید بازار های جدید شناخته شوند.
 براری با بیان این که باید اعتماد مردم را به اقتصاد مبدل کنیم افزود: توسعه سرویس لجستیک و ارایه خدمات پستی نوین به مردم با جدیت در دستور کار قرار گیرد.
وی بر ایجاد بانک اطلاعاتی از مشتریان تاکید داشت و گفت: استان سمنان از لحاظ حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است و به همین لحاظ استفاده از ظرفیت های گردشگری و صنایع موجود در استان از برنامه های اساسی می باشد .
 براری افزود: انتظار ما از دستگاه های اجرایی استان این است که با واگذاری خدمات موجب افزایش سهم  ICT در اقتصاد استان شوند و بستر اشتغال را فراهم آورند .
صادر مدیرکل پست استان سمنان نیز به ارایه گزارشی از عملکرد پست استان پرداخت. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی درعرصه ارتباطات، تنظیم و اعمال سیاست ها و راهبردهای کلان در زمینه برنامه ریزی، تاسیس، تجهیز و توسعه واحدهای پستی و گسترش خدمات پستی به سراسر کشور، در راستای انطباق با روزآمدترین پیشرفت های فناوری ارتباطات ،تحت نظارت و وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال 1366 در قالب شرکت دولتی تاسیس و فعالیت آ ن رسماً در سال 1367 آغاز شد. با نظر به تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، گسترش خصوصی سازی، توسعه رقابت پذیری وآزادسازی فعالیت های پستی، درسال 1387 فرایند واگذاری این شرکت به تصویب هیات محترم وزیران رسید. شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از بیش از 16 هزار نیروی انسانی، 29 هزار نقطه تماس، 5000 مسیرمبادله پستی وجابجایی روزانه بیش از سه میلیون مرسوله ،به عنوان سازمانی پویا و کارآمد با تجربه ای طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روز افزون و رو به تحول مشتریان، با اجرای برنامه جامع و زیربنایی،موفق شده است همپای جامعه جهانی پستی ، خدمات گوناگون پستی را با استفاده از آخرین تحولات عرصه فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات به مشتریان ارائه دهد. نگاهی گذرا به توفیقات ودستاوردهای شرکت پست در سطح ملی و بین المللی از جمله رشد شاخص های پستی، اصلاح ساختار شبکه، عرضه خدمات مناسب، توسعه ارتباطات الکترونیکی پستی و حضور موثر در مجامع جهانی پستی، گواهی روشن بر توانمندی و کارایی شبکه عظیم پستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]