اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174045614

در دانشگاه جامع علمی – کاربردی چابهار

نخستین کارگاههای فنی و مهارتی گشایش یافت

کد: 1395051174045614

https://goo.gl/pmjKJL

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین کارگاه های فنی و مهارتی با هدف مهارت آموزی جوانان همسو با توسعه و رشد صنایع جدید مانند پتروشیمی، فولاد و دیگر صنایع با ظرفیت پذیرش 60 کارآموز دردانشگاه جامع علمی – کاربردی در چابهار گشایش یافت.

نخستین کارگاههای فنی و مهارتی گشایش یافت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار در آئین گشایش این کارگاهها که با حضور "عبدالغفور ایرانژاد" نماینده منتخب مردم شهرستانهای چابهار، کنارک، نیکشهر و قصر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان منطقه و شهرستان چابهار انجام شد "حامد علی مبارکی" با اعلام مطلب بالا اضافه کرد: راه اندازی این کارگاهها با حمایت دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در راستای اجرای برنامه های پودمانی دانشگاه جامع علمی – کاربردی به منظور تامین نیروهای کار فنی صورت پذیرفته است.

وی اظهار داشت: این کارگاههای فنی و مهارتی در فاز اول در رشته های برق صنعتی و خانگی، لوکه کشی، تعمیرات لوازم خانگی و جوشکاری راه اندازی شده است که کارآموزان برای تامین نیروهای فنی و مهارتی علاوه بر منطقه آزاد چابهار در شهرستان چابهار و نواحی همجوار استفاده خواهند شد.

نماینده منتخب مردم شهرستانهای چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی در آئین گشایش این کارگاهها گفت: این اقدام شایسته مسئولان منطقه آزاد چابهار را به فال نیک می گیرم و امیدوارم این گونه حرکت ها منشا خیر و برکت برای جوانان باشد.

عبدالغفور ایرانژاد افزود: با وجود صنایعی مانند پتروشیمی و فولاد راه اندازی این کارگاهها برای نخستین بار یکی از نیازهای منطقه است.

ازیر بلوچ رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار از حمایت های همه جانبه مسئولان این منطقه در جهت راه اندازی کارگاههای فنی و مهارتی تشکر و قدردانی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش