اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011211365614

در چابهار برگزار می شود

همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری سواحل مکران

کد: 13951011211365614

https://goo.gl/id87I5

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران از برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه سواحل مکران طی روزهای 4 و 5 بهمن ماه سالجاری در منطقه آزاد چابهار خبر داد.

همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری سواحل مکران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار ،  تاج الدین ضمن تشریح جزئیات برنامه های این همایش افزود:پیرو تأکیدات  مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه سواحل مکران و اهتمام جدی دولت در توسعه این سواحل و تشکیل ستاد توسعه سواحل مکران به ریاست معاون اول رئیس جمهور، وزارت خانه ها و دستگاه ها اجرایی نسبت به تعریف پروژه های توسعه این سواحل اقدام کرده اند.

وی هدف از برگزاری این همایش را معرفی فرصت های سرمایه گذاری تعریف شده توسط وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی در منطقه به سرمایه گذاران داخلی و خارجی و عقد قراردادها و تفاهم نامه های همکاری در راستای تسریع در امور اجرایی پروژه های منطقه مکران اعلام کرد.

رئیس دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران به حضور وزراء ، مسئولین و مقامات عالی رتبه کشوری در این همایش اشاره کرد و افزود:9 پنل تخصصی با موضوع معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های مالی و اقتصادی، نفت و گاز، شیلات و کشاورزی ، صنایع و معادن ، گردشگری ،حمل و نقل ، بنادر و شهر سازی، پتروشیمی ، آب و برق در منطقه آزاد چابهار با حضور گسترده سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار می گردد.

تاج الدین ضمن اشاره به توجه ویژه ی برنامه ششم توسعه به سواحل مکران و استقبال گسترده ی شرکت های داخلی و خارجی از سرمایه گذاری در منطقه مکران ، برگزاری این همایش را به عنوان یکی از اقدامات عملی در راستای توسعه سواحل مکران توصیف کرد.

وی در پایان گفت: در وب گاه ستاد توسعه سواحل مکران به آدرس www.mokrandevelopment.ir کلیه اطلاعات تکمیلی و فرصت های سرمایه گذاری در سواحل به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه شده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش