اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025220025614

بازدیدگروه گردشگری شهرضا ازمنطقه آزادچابهار

کد: 13951025220025614

https://goo.gl/Un1y0f

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر امور گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: انجمن طبیعت گردی فرهنگیان شهرضا اصفهان در سفر خود به استان سیستان و بلوچستان از سواحل و دیگر نقاط تفریحی و توریستی چابهار بازدید کردند.

بازدیدگروه گردشگری شهرضا ازمنطقه آزادچابهار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار "سعید ریگی" گفت: این گروه 30 نفره با هدف شناخت و معرفی مناطق بکر، به ویژه مناطق سواحل مکران در این سفر از روستای تاریخی تیس، بان مسیتی، قلعه حمل تیس، پلاژ تیس، پارک لیپار، کوههای مریخی، سواحل ماسه طلایی، بنادر گردشگری بریس و پسابندر و خلیج گواتر، دریاچه صورتی، گل افشان و بازار سنتی چابهار و کنارک بازدید به عمل آوردند.

وی ادامه داد: چابهار دارای آب و هوایی معتدل است به نحوی که در زمستان ها می شود در دریا شنا کرد و تابستان گرمای ملایمی دارد که گردشگران برای مسافرت به این شهر زیبا باید برنامه ریزی مناسبی در راستای مشاهده آن داشته باشند چرا که اینجا با همه جای ایران متفاوت است.

عفت رضایی مسئول هماهنگی این گروه گردشگری بیان کرد: میهمان نوازی مردم خونگرم شهر چابهار خیلی عالیست و تور فرهنگیان اصفهان از این سفر بسیار راضی و خشنود هستند و برای مردم شناسی علاقه مندان به شهر ساحلی چابهار گزینه بسیار خوبی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی