اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174365641

پیام مدیرعامل به مناسبت تایید اساسنامه شرکت ملی پست:

فصل جدیدی در شرکت پست رقم خورد

کد: 1395051174365641

https://goo.gl/scY89u

، تهران , (اخبار رسمی): مهری رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت پست در پیامی تایید اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران از سوی شورای نگهبان را به همکاران تبریک گفت.

فصل جدیدی در شرکت پست رقم خورد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت پست جمهوری اسلامی اسران در متن این پیام آمده است:اینجانب ملی شدن شرکت پست جمهوری اسلامی ایران را به تمام دست اندرکاران دلسوز و کارکنان کوشای شبکه پستی تبریک و تهنیت عرض می کنم.
بی تردید این رخداد بزرگ نقطه عطفی در تاریخ شبکه پستی است که می تواند تحول اساسی این مجموعه بزرگ ارتباطی را موجب می شود و آینده ای روشن را برای آن ترسیم می کند.
به جرات می گویم آنچه را که امروز شاهد آن هستیم حاصل حمایت های همیشگی و دلسوزانه واعظی مقام عالی وزارت و نمایندگان فرهیخته در مجلس شورای اسلامی و تلاش های مجدانه و صبر بی بدیل شما عزیزان است.
بر کسی پوشیده نیست مسیری را که پشت سرنهادیم بسی سخت و پرچالش بود؛ ولی به مدد عزم و همت والا و روحیه همکاری و مشارکت شما عزیزان توانستیم فراز و نشیب ها را طی نموده و به سرمنزل مقصود برسیم.
عزیزان! این رویداد مهم فرصت مغتنمی به شمار می رود و فصلی جدید را به روی شبکه پستی می گشاید. فصلی که آغازگر تعالی، پویایی و تحرک پست کشور است و بر نقش موثر آن در عرصه های مختلف میهن اسلامی به ویژه اقتصادی صحه می گذارد.
آنچه مسلم است ملی شدن شرکت پست جمهوری اسلامی ایران شرایط و فضاهای جدید و ماموریت های نوینی را در زمینه کسب و کار، در یک محیط رقابتی برای مجموعه فراهم خواهد آورد که می توان با بهره گیری از آن توانمندی ها و قابلیت های شبکه را  به اثبات رساند و تغییراتی بزرگ را در عرصه خدمت رسانی کشور صورت داد.
امید است به لطف این رویداد غرورآفرین، صنعت پست بتواند قله های رفیع افتخار و اقتدار را درنوردیده و با تلاشی روزافزون و خدمات نوین و نوآور به یکی از موفق ترین و سرآمدترین شرکت های خدماتی تبدیل شود و پرنفس و پرانرژی گام های امیدبخشی را بردارد.
در پایان بار دیگر از همه تلاشگران خانواده بزرگ صنعت پست کشور در به ثمر رسیدن این مهم تشکر کرده و سلامتی و موفقیت همه همکاران و اعتلای شبکه پستی را از درگاه ایزد منان مسئلت می کنم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی درعرصه ارتباطات، تنظیم و اعمال سیاست ها و راهبردهای کلان در زمینه برنامه ریزی، تاسیس، تجهیز و توسعه واحدهای پستی و گسترش خدمات پستی به سراسر کشور، در راستای انطباق با روزآمدترین پیشرفت های فناوری ارتباطات ،تحت نظارت و وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال 1366 در قالب شرکت دولتی تاسیس و فعالیت آ ن رسماً در سال 1367 آغاز شد. با نظر به تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، گسترش خصوصی سازی، توسعه رقابت پذیری وآزادسازی فعالیت های پستی، درسال 1387 فرایند واگذاری این شرکت به تصویب هیات محترم وزیران رسید. شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از بیش از 16 هزار نیروی انسانی، 29 هزار نقطه تماس، 5000 مسیرمبادله پستی وجابجایی روزانه بیش از سه میلیون مرسوله ،به عنوان سازمانی پویا و کارآمد با تجربه ای طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روز افزون و رو به تحول مشتریان، با اجرای برنامه جامع و زیربنایی،موفق شده است همپای جامعه جهانی پستی ، خدمات گوناگون پستی را با استفاده از آخرین تحولات عرصه فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات به مشتریان ارائه دهد. نگاهی گذرا به توفیقات ودستاوردهای شرکت پست در سطح ملی و بین المللی از جمله رشد شاخص های پستی، اصلاح ساختار شبکه، عرضه خدمات مناسب، توسعه ارتباطات الکترونیکی پستی و حضور موثر در مجامع جهانی پستی، گواهی روشن بر توانمندی و کارایی شبکه عظیم پستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]