اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051375925617

به درخواست شورای اسلامی و مردم شهر انجام شد

واگذاری نظافت درگهان به نیروهای خدماتی

کد: 1395051375925617

https://goo.gl/g6Ed3A

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: درپی درخواست رییس شورای اسلامی و مردم شهر درگهان، نظافت بافت قدیم این شهر به نیروهای خدماتی سازمان منطقه آزاد واگذار شد.

واگذاری نظافت درگهان به نیروهای خدماتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، هرمز امیری گفت: با موافقت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد و حمایت معاونت فنی و عمرانی این سازمان، 4 دستگاه پرس و 2 دستگاه پی کاب از امروز نظافت بافت قدیم این شهر را به عهده گرفتند.
وی با اشاره به تاکید بزرگان دین اسلام نسبت به اهمیت نظافت، افزود: امامان جمعه و جماعت شهر درگهان با دعوت از مردم در راستای همکاری با نیروهای زحمتکش خدماتی می توانند در سلامت و نظافت بافت قدیم این شهر مشارکت کنند.
مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از مردم بافت قدیم این شهر درخواست کرد زباله های خود را برای انتقال به سایت زباله راس ساعت 21 هر شب در سطل های جمع آوری زباله قرار دهند.
وی ادامه داد: مردم بافت قدیم شهر درگهان با رعایت اصول بهداشتی علاوه بر ایجاد محیطی مناسب برای فرزندانشان، به سلامت محیط پیرامونی خود نیز کمک خواهند کرد.
امیری اظهار کرد: با قبول نظافت بافت قدیم شهر درگهان هم اکنون کل نظافت این شهر توسط نیروهای خدماتی سازمان منطقه آزاد انجام می شود.
بنا به این گزارش، رییس شورای اسلامی و مردم بافت قدیم شهر درگهان پس از ناکامی شرکت تحت پوشش شهرداری درگهان در زمینه ارایه خدمات نظافتی مناسب، طی نامه ای به  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خواستار واگذاری نظافت این بخش از شهر درگهان به  نیروهای خدماتی این سازمان شدند.
شهر درگهان به عنوان مهمترین شهر تجاری در جنوب کشور با 12 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری شهر قشم قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد قشم

جزیره قشم، واقع در تنگه هرمز، از وضعیت خاص بین خلیج فارس و اقیانوس هند بهره می برد. مرز آبراهی تمامی کشورهای حاشیه ( ایران، عراق، کویت، عربستان سعودی، بحرین، قطر، امارات متحده عربی و عمان) تقریبا از سواحل جنوبی آن عبور می کند و تمام ترافیک هوائی شرق و غرب از فراز آسمان قشم می گذرد. جزیره با تمام خصوصیاتش، دریچه ای است به خلیج فارس. بنابراین قشم بر بلندای کانالی ایستاده است که حجم وسیعی از نفت و گاز جهان همیشه و برای 100 سال آینده، از آنجا منتقل می شود. همین موقعیت خاص است که قشم را از سایر جزیره های خلیج فارس متمایز می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

محیط زیست