اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951122234335617

با حضور وزیر ارتباطات

مرکز ایستگاه فضایی قشم افتتاح شد

کد: 13951122234335617

https://goo.gl/u40OiC

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف افتتاح مرکز ایستگاه فضایی قشم و امضای تفاهم نامه همکاری در چند بخش حوزه فناوری با سازمان منطقه آزاد قشم وارد این جزیره قشم شد.

مرکز ایستگاه فضایی قشم افتتاح شد

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، محمود واعظی در این سفر تفاهم نامه همکاری با سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه تامین پهنای باند ماهواره ای در این جزیره، راه اندازی پایلوت اینترنت ماهواره ای قشم، فراهم شدن شرایط ارائه تصاویر دقیق ماهواره ای و اطلاعات پایش اراضی جزیره قشم را با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم امضا خواهند کرد.

بنا به این گزارش، قاسم جادری استاندار هرمزگان به اتفاق حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار و جمعی از مسئولین در فرودگاه بین المللی این منطقه از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تیم همراه استقبال کردند.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت و 120 هزار نفر جمعیت در جنوب ایران واقع شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد قشم

جزیره قشم، واقع در تنگه هرمز، از وضعیت خاص بین خلیج فارس و اقیانوس هند بهره می برد. مرز آبراهی تمامی کشورهای حاشیه ( ایران، عراق، کویت، عربستان سعودی، بحرین، قطر، امارات متحده عربی و عمان) تقریبا از سواحل جنوبی آن عبور می کند و تمام ترافیک هوائی شرق و غرب از فراز آسمان قشم می گذرد. جزیره با تمام خصوصیاتش، دریچه ای است به خلیج فارس. بنابراین قشم بر بلندای کانالی ایستاده است که حجم وسیعی از نفت و گاز جهان همیشه و برای 100 سال آینده، از آنجا منتقل می شود. همین موقعیت خاص است که قشم را از سایر جزیره های خلیج فارس متمایز می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]