اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951018216065617

بهره برداری ازدهمین خانه کارگر کشور در قشم

کد: 13951018216065617

https://goo.gl/gXwEqG

، تهران , (اخبار رسمی): دهمین خانه کارگر در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع در سه طبقه و با بیش از 50 میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

بهره برداری ازدهمین خانه کارگر کشور در قشم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، دبیرکل خانه کارگر در حاشیه افتتاح خانه کارگر قشم از حمایت های سازمان منطقه آزاد و زحمات فرامرز مومنی مدیر این پروژه که تلاش زیادی برای آماده سازی و افتتاح خانه کارگر در این منطقه کشیده اند، تقدیر کرد.

علیرضا محجوب گفت: گشایش این خانه مایه خیر و برکت برای کارگران عضو از سراسر ایران خواهد بود.
او ادامه داد: خانه کارگر قشم دهمین مهمانسرای کارگری کشور است که اعضای خانه کارگر می توانند از جای جای ایران با وارد کردن کد عضویت خود در سامانه خانه کارگر برای استفادهاز این مجموعه ثبت نام کنند.
به گفته محجوب، خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران یک تشکل مردمی است و در شهرهای چمخاله (لنگرود)، سرعین(اردبیل)، تبریز، مشهد، اصفهان، کرج، یزد، شیراز، بندرعباس و قشم، مهمانسرا دارد.
رییس هیئت مدیره و‌مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هم در آیین گشایش مجموعه اقامتی – فرهنگی خانه کارگر، گفت: آنچه در منطقه آزاد قشم دنبال می شود ایجاد توسعه متوازن در کل جزیره می باشد.
حمیدرضا مومنی ادامه داد: روزهای آخرهفته بهترین روزهای کاری من در جزیره قشم است و همین امروز ۳ واحد تولیدی با امکان اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر در این منطقه به بهره برداری رسید.
وی گفت: تمام فعالیت های اقتصادی و صنعتی کشور با دستان پرتوان و زحمتکش کارگران به مرحله افتتاح و بهره برداری می رسد و خدمت بی منت به این قشربسیار مهم و حائز اهمیت است.
مومنی ادامه داد: جزیره قشم به عنوان یک منطقه ویژه گردشگری در طول سال میزبان بیش از پنج میلیون مسافر و گردشگر از نقاط مختلف ایران و جهان است و راه اندازی خانه کارگر نیز فرصت مناسبی است تا این قشر عزیز به ویژه در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز 96 در سفر به جزیره عجایب هفت گانه خلیج فارس، از ظرفیت های دیدنی این منطقه بهره ببرند.
او میزبانی از مسافران طبقه ضعیف و جامعه کارگری و کارمندی در جزیره قشم را افتخاری برای خود و مجموعه کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم دانست و گفت: بیش از ۹۰ درصد مسافران جزیره قشم با اتومبیل شخصی و عمومی وارد این جزیره می شوند اما این آمار در سایر جزایر معکوس است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم  با اعلام اینکه به دستور رئیس محترم جمهوری 9 کمپ پارک با امکانات مورد نیاز در نقاط مختلف جزیره قشم ایجاد شده است، بیان کرد: مسافران جزیره قشم در سفر نوروز 96 خود با قشمی متفاوت با گذشته مواجه خواهند شد.
بنا به این گزارش، مجموعه فرهنگی – اقامتی خانه کارگر در قشم روز پنجشنبه با حضور علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر، حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولان با هدف ارائه خدمات به کارگران عضو خانه کارگر افتتاح و به بهره برداری رسید.
این مجموعه فرهنگی – اقامتی با چهار هزار و 13 متر زیربنا دارا ی 67 واحد اقامتی 30 تا 55 متری و یک سالن قابل بهره برداری در حوزه فرهنگی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد قشم

جزیره قشم، واقع در تنگه هرمز، از وضعیت خاص بین خلیج فارس و اقیانوس هند بهره می برد. مرز آبراهی تمامی کشورهای حاشیه ( ایران، عراق، کویت، عربستان سعودی، بحرین، قطر، امارات متحده عربی و عمان) تقریبا از سواحل جنوبی آن عبور می کند و تمام ترافیک هوائی شرق و غرب از فراز آسمان قشم می گذرد. جزیره با تمام خصوصیاتش، دریچه ای است به خلیج فارس. بنابراین قشم بر بلندای کانالی ایستاده است که حجم وسیعی از نفت و گاز جهان همیشه و برای 100 سال آینده، از آنجا منتقل می شود. همین موقعیت خاص است که قشم را از سایر جزیره های خلیج فارس متمایز می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]