اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218865617

22 تا 24 دی ماه در نمایشگاه بین المللی قشم

محصولات فرهنگی و صنایع دستی اصفهان عرضه می شود

کد: 13951022218865617

https://goo.gl/ZB1gfs

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از عرضه محصولات فرهنگی، صنایع دستی و غذایی مردم اصفهان در سالن نمایشگاه بین المللی قشم، خبر داد.

محصولات فرهنگی و صنایع دستی اصفهان عرضه می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام سید مهدی موسوی اجاق روز چهارشنبه با اعلام این مطلب گفت: هفته فرهنگی اصفهان قرار بود از 21 تا 25 دی ماه در قشم برگزار شود اما به دلیل همزمانی با رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره)، این نمایشگاه با تاخیر و از امروز (22 دی ماه) به مدت سه روز در قشم برگزار می شود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه و آئین های شادی و نورافشانی از برنامه هفته فرهنگی اصفهان در قشم حذف شده و امیدواریم مردم جزیره قشم با حضور پررنگ در این نمایشگاه از محصولات فرهنگی، هنری، صنایع دستی و محصولات غذایی اهالی هنر اصفهان در این نمایشگاه، استفاده کنند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه براساس تفاهم نامه میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور، برگزاری دو برنامه هفته فرهنگی از استان های کرمانشاه و اصفهان به منطقه آزاد قشم واگذار شده بود، گفت: نمایشگاه فرهنگی استان کرمانشاه از 12 تا 17 دی ماه به بهترین شکل ممکن در محل سینما دریای قشم و با استقبال خوب مردم برگزار شد و امیدواریم نمایشگاه فرهنگی دوستان اصفهانی هم با استقبال خوب مردم همراه شود.
به گفته موسوی اجاق، هدف از برگزاری نمایشگاه‌های هفته فرهنگی استان ها در قشم تبادل فرهنگی و آشنایی مردم مناطق با فرهنگ و آداب و رسوم یکدیگر می باشد، و همزمان با برپایی این رویدادمهم در قشم، فرهنگ و هنر این منطقه و آداب و رسوم مردم مهربان این جزیره هم به میهمانان اصفهانی معرفی خواهد شد.
او گفت: این گونه تبادلات فرهنگی نقش مهمی در معرفی هرچه بهتر فرهنگ غنی مردم جزیره‌ی قشم به میهمانانی دارد که از میان مزیت های فراوان قشم تنها با ظرفیت های مهم گردشگری آن آشنا هستند.
شایان ذکر است: نمایشگاه هفته‌فرهنگی استان‌ اصفهان از ساعت 19 امروز چهارشنبه 22 دی ماه در سالن نمایشگاه بین اللمللی قشم دایر است و تا روز 24 دی ماه نیز ادامه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد قشم

جزیره قشم، واقع در تنگه هرمز، از وضعیت خاص بین خلیج فارس و اقیانوس هند بهره می برد. مرز آبراهی تمامی کشورهای حاشیه ( ایران، عراق، کویت، عربستان سعودی، بحرین، قطر، امارات متحده عربی و عمان) تقریبا از سواحل جنوبی آن عبور می کند و تمام ترافیک هوائی شرق و غرب از فراز آسمان قشم می گذرد. جزیره با تمام خصوصیاتش، دریچه ای است به خلیج فارس. بنابراین قشم بر بلندای کانالی ایستاده است که حجم وسیعی از نفت و گاز جهان همیشه و برای 100 سال آینده، از آنجا منتقل می شود. همین موقعیت خاص است که قشم را از سایر جزیره های خلیج فارس متمایز می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع دستی