اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051376125809

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی:

تحقق تولید گاز مرهون تلاش‎بخش عملیاتی بود

کد: 1395051376125809

http://goo.gl/pX7O7L

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی، تحقق برنامه تولید تکلیفی زمستان 1394 را مرهون تلاش های شبانه روزی کارکنان در مناطق عملیاتی دانست.

تحقق تولید گاز مرهون تلاش‎بخش عملیاتی بود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  شرکت ملی نفت ایران، سلبعلی کریمی از تلاش های بی شائبه همکاران شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و به ویژه کارکنان منطقه عملیاتی پارسیان برای تولید گاز زمستانی در سال 1394، قدردانی کرد.

وی که به همراهی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و جمعی از مدیران و روسای ستادی از منطقه عملیاتی پارسیان بازدید می کرد، گفت: تحقق برنامه تولید تکلیفی زمستان 1394 مرهون تلاش های شبانه روزی کارکنان در مناطق عملیاتی است.

کریمی بر لزوم برنامه محوری، کار گروهی و جمعی مبتنی بر همدلی و بر پایه اصول صداقت و اخلاق مداری تاکید و ابراز امیدواری کرد که سال جاری نیز سالی همراه با موفقیت و سربلندی برای شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت های تابعه باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته