اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951102224355809

تبادل تجربه صنعت نفت ودانشگاه درحوزه ژئومکانیک

کد: 13951102224355809

https://goo.gl/BWPeSC

، تهران , (اخبار رسمی): متخصصان، پژوهشگران و صاحب نظران دانشگاه و صنعت نفت در خصوص ژئومکانیک نفت و کاربردهای آن در صنایع بالادستی نفت و گاز کشور تبادل تجربه می کنند.

تبادل تجربه صنعت نفت ودانشگاه درحوزه ژئومکانیک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، انجمن ژئومکانیک نفت ایران با همکاری مدیریت اکتشاف، دانشگاه صنعتی شاهرود و انجمن اروپایی مهندسان و متخصصان زمین ( EAGE) شرکت نفت و گاز پارس، "دومین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت" را با هدف " کاهش مخاطرات اکتشاف و تولید"، در تاریخ ۵ الی ۷ بهمن ماه سال جاری، در محل مدیریت اکتشاف برگزار خواهد کرد.
هدف اصلی دومین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت، ایجاد بستری مناسب جهت تبادل تجربیات متخصصان، پژوهشگران و صاحب نظران دانشگاه و صنعت، در خصوص ژئومکانیک نفت و کاربردهای آن در صنایع بالادستی نفت و گاز کشور است. به منظور دستیابی به این هدف، مجموعه متنوعی از سخنرانی‌های کلیدی متخصصان مطرح ملی و بین المللی ( ۶ نفر از کشورهایی همچون انگلستان، هلند، دانمارک، آلمان و نروژ)، ۳ میز گرد تخصصی، ارائه مقالات، سمینارهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی (۲ کارگاه) و نمایشگاه جانبی در زمان برگزاری کنفرانس برنامه‌ریزی شده است.
گفتنی است، در مجموع ۱۰۲ مقاله از سوی دبیرخانه انجمن ملی ژئومکانیک دریافت و از بین آن ها ۴۹ مقاله به صورت شفاهی و ۵۳ مقاله به صورت پوستر در روزهای برگزاری کنفرانس ارائه خواهد شد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته